چهره های خالکوبی شده و لوگوی والنتینو یک توهم نوری بود

مک‌گراث می‌گوید که خط‌کشی به پنج ساعت کار نیاز داشت و به‌عنوان «نماینده نمادین لوگوی نمادین والنتینو» طراحی شد و افزود: «خالکوبی صورت روایت را می‌پیچاند و ما را دعوت می‌کند تا رویکرد جدیدی به زیبایی را جعبه‌گشایی کنیم.» حرفه ای افسانه ای چاپ را روی درب ها و لب ها گسترش داد تا یک توهم نوری سهل گیر داشته باشد. و با یا بدون درمان، مک گراث خاطرنشان می کند که موضوع زیبایی در مورد فردیت بود: “زیبایی طبیعی هر مدلی برجسته است.”

عکس: Filippo Fior / Gorunway.com

در نمایشگاه امروز والنتینو در پاریس، چاپ نمادین VLogo خانه همه جا بود، از سر تا پا – حتی تبدیل به یک بیانیه زیبایی برای اولین بار. در بالای آرایشگر پوستی که به طرز نامحسوسی کامل شده است، پت مک گراث، آن را «برهنه جدید» توصیف می‌کند، چهار رنگ چهره به‌عنوان یک بوم برای خالکوبی‌های صورت لوگوی با دقت نقاشی شده‌اند.

بازیگران با مجموعه‌ای از ظاهر موها، از جمله موج‌های شل پشت گوش، فرهای براق، میخ‌های تنگ، و گهگاه موهاوک پانک یا رژ باب که به نظر می‌رسید در مجموعه تونال طراح پیرپائولو پیچیولی ذوب می‌شوند، به صحنه رفتند. Guido Palau، آرایشگر، در مورد بهبودهای ملایمی که به موهای روزمره آنها داده می‌شود، می‌گوید: «خود مدل‌ها در بهترین حالت خود برجسته هستند. «فقط ترفندهایی وجود داشت. اظهارات بزرگی وجود نداشت.» به هر حال، چهره‌های منتخب تقویت‌شده با لوگومانیا حرف‌های زیادی را انجام دادند.



منبع