مجموعه آماده پوشیدنی CFCL بهار 2023

در ماه اکتبر، تاکاهاشی اولین فروشگاه برند خود را در توکیو افتتاح خواهد کرد و دومین فروشگاه آن برای سال آینده برنامه ریزی شده است. او در حال حاضر بیش از 100 در در ژاپن دارد، و هدفش گسترش در کره، ویتنام و چین و همچنین پاریس است. تاکاهاشی گفت: «مردم با لباس های ما احساس همدردی می کنند، زیرا آنها برای زندگی شهری ساخته شده اند. بسیاری از برندها بر عملکرد – مقاومت در برابر چروک، خشک شدن سریع، آسان برای شستشو و مراقبت – و همچنین ظرافت تمرکز نمی کنند. اما این تازه آغاز کار است.»



منبع

این وضعیت B Corp تا حدی ناشی از وفاداری تاکاهاشی به بافندگی رایانه‌ای سه بعدی است که لباس‌های بدون درز تولید می‌کند و ضایعات را از بین می‌برد. اما این نیز به دلیل سختگیری است که او با تامین کنندگان بسیاری در مناطق توهوکو، هوکوریکو و کانتو ژاپن، که از روزهای میاکه خود در طراحی لباس مردانه می شناسد، همکاری می کند. تمایل او برای به چالش کشیدن آنها در همه چیز، از تغییر به منابع انرژی تجدیدپذیر گرفته تا کاهش مصرف آب، تحسین برانگیز است – و با جزئیات در وب سایت CFCL مستند شده است.

علاوه بر شایان ستایش، شاگرد تاکاهاشی به اندازه یک پینت، یک دستیار فروش قانع‌کننده برای این برند می‌سازد که هویت و مأموریت واضحی را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کرده است. بر اساس اعتقاد طراح مبنی بر این که لباس های خوب باید برای همه باشد – یک فلسفه برابری طلبانه که رئیس سابق او، برچسب مرحوم ایسی میاک را نیز مشخص کرد – قطعات پلی استر بازیافتی CFCL دارای فنری مهندسی شده است که به این معنی است که برای افراد در هر سن، جنسیت و شکل مناسب است. . تاکاهاشی به طور مشابه در مورد پایداری یک فکر است. در ژوئیه 2022، CFCL به وضعیت B Corp با امتیاز 128 دست یافت – قابل توجه، با توجه به اینکه میانگین امتیاز برای مشاغل عادی که ارزیابی را تکمیل می کنند در حال حاضر 50.9 است. تنها برند مد دیگری که در PFW با گواهینامه B Corp به نمایش درآمد، Chloé است که در اکتبر 2021 امتیاز کلی 85.2 را به دست آورد.

این طراح 37 ساله متولد توکیو در نیمه راه پیش نمایش مجموعه جامع CFCL یوسوکه تاکاهاشی برای بهار، ویدیویی از دختر سه ساله خود در آیفون خود گرفت. این کودک پیش دبستانی با پوشیدن یک نسخه کوچک از لباس بافتنی صورتی کم رنگ و زرد، که از لباس نوپای خود بود، در یک رویداد اخیر فروشگاه CFCL نشان داده شد و قطعات مورد علاقه خود را از این مجموعه در دست داشت. ، یکی یکی توضیح می دهد که چرا آنها را دوست دارد. (اگرچه این برچسب که نام مخفف «لباس برای زندگی معاصر» است، تنها دو سال از عمرش می گذرد، تاکاهاشی قبلاً یک پیشنهاد لباس برای بچه ها ایجاد کرده است.) «او به تازگی کلاس های باله را شروع کرده است، بنابراین ما یک خط الهام گرفته از باله را اجرا کردیم. برای بچه‌ها،» او با لبخند گفت: «این دلیل دیگری است که چرا پارچه را می‌توان در ماشین لباسشویی شست.»

تاکاهاشی برای بهار، پنجمین مجموعه خود، می‌خواست شبح‌های پیله‌آمیز و رنگ‌های پر زرق و برق خود را برای تمرکز بر ظرافت، ملایم کند. او گفت: “لباس بافتنی سابقه پوشیدن غیررسمی دارد، از آن برای کت و شلوار یا لباس شب استفاده نمی شود.” بنابراین برای اولین ارائه ما برای PFW، من به ظرافت اصیل فکر می کردم. داشتم به کتاب سیگار کشیدن ایو سن لوران نگاه می کردم. اما من می خواستم لباس شب شیک را با راحتی ترکیب کنم.» یک کت باریک دو رو با برش مشکی با آستری ملایم و آستر سرمه ای مناسب است، مانند شلوارهای مخلوط پلی استر بازیافتی مسی با پلیسه دوخته شده. در جاهای دیگر، تاکاهاشی به داستان های علمی تخیلی فکر کرده است. زیبایی‌شناسی آینده‌نگر استنلی کوبریک 2001: یک ادیسه فضایی. مدل‌های لباس‌های نازک و زنگوله‌ای در بافتنی شفاف با لمسی خشک بازسازی شده‌اند و در نظر گرفته شده است که روی شلوارها و دامن‌های گشاد قرار بگیرند. ژاکت‌های پشمی ظریف با شلوار گشاد ست شد. در لوازم جانبی، کیف‌های کیسه‌ای بافته شده که به عنوان مچ‌بند استفاده می‌شوند نیز محبوبیت پیدا کرده‌اند و برای فصل بهار در رنگ‌های آبی کبالت و صورتی حبابی دوباره کار شده‌اند.