این مقاله در ابتدا در Vogue Business ظاهر شد. برای دریافت خبرنامه Vogue Business، اینجا ثبت نام کنید.
امشب در یکی از مکانهای پاریس که اشتراکگذاری آن غیرمسئولانه است، کانیه وست – یا همانطور که او اکنون ترجیح میدهد – یازدهمین شوی مد خود را ارائه میکند، رویدادی که دور از تقویم رسمی هفته مد پاریس جمع شده است. این نهمین مجموعه او برای Yeezy (که از هم اکنون به طور رسمی YZY نامگذاری شده است) و چهارمین نمایش او در پاریس خواهد بود.
پنج نمایش از هشت نمایش قبلی YZY در نیویورک بود. حالا چرا پاریس؟ پاریس کلیسای جامع مد است. اگر موسیقی، موسیقی رپ کار میکنم، هودیام را میپوشم، اوبر میگیرم و به خانه فیوچر میروم. روز از نو. و اگر ما روی لباس کار می کنیم؟ پاریس.”
او دو نمایش قبل از YZY را در پاریس به نام خود در سالهای 2011 و 2012 برگزار کرد. آخرین نمایش او در اینجا (به عنوان یک طراح، نه مهمان یا مدل) بلافاصله قبل از همهگیری در سال 2020 بود.
ما یکشنبه، شب قبل از نمایش، در محل او ملاقات می کنیم. یه کاسه سالاد ماهی قزل آلا را از بوفه برمی دارد و من را به همراه دخترش نورث و نماینده تازه منصوب شده روابط عمومی اش، لوسین پاژس، به گوشه ای دور از هیاهوی متمرکز آماده سازی هدایت می کند. روز شلوغی برای Ye بود. او Balenciaga را برای Demna افتتاح کرد، طراح که او آن را «مستر کاتر» می نامد، که تا همین اواخر، با او در یک همکاری بد برای Gap شریک بود. بعداً، او در Givenchy نشست تا از متیو ویلیامز حمایت کند، کسی که در طراحی روی Pastelle (اولین لیبل Ye’s) کار می کرد و بعداً به عنوان مدیر هنری در Donda، آژانس خلاق وست خدمت کرد.
کمی قبل از ساعت 6 بعدازظهر، او به محل نمایش بازگشت تا مجموعه ای از YZY را که نظارت کرده و با مشورت Shayne Oliver طراحی شده بود، بررسی کند. همانطور که منتظر می مانم، با میشل لامی و کریستین سنترا، صاحب سبکی که در تمام 11 نمایش Ye یکی ثابت بوده است، چت می کنم. سننترا در حالی که بیرون میآید تا برای شب طولانی پیش رو چند آپارتمان بسازد، میگوید: «او در حال ساختن دنیایی است.