ویکتوریا سیکرت “تور جهانی” خود را اعلام کرد. این فقط یک نمایش مد دیگر نیست

دسامبر 2018 بود که آخرین نمایش مد ویکتوریا سیکرت از شبکه CBS پخش شد. یک سال پیش از آن، این نمایش یک میلیارد بیننده در سراسر جهان به دست آورد، اما اندازه و موفقیت آن شرکت را به تغییرات فرهنگی که توسط یک نسل آنلاین زاده شده بود که خواستار بازتاب خود در تبلیغات بود و رقبای تازه کار که در حال ساخت بودند، ایجاد کرد، چشمک زد. گنجاندن در برنامه های تجاری آنها اولین نمایش ریحانا Savage Fenty در پاییز 2018 باعث شد تا ویکتوریا سیکرت به یک مفهوم غیرممکن از زیبایی تکیه کند – همه سوتین‌های فشاری فوق‌العاده، شکم‌های بسیار ورزش‌کرده و بال‌های فرشته، همراه با هدسر یا لوازم جانبی گاه به گاه فرهنگی مناسب. به نظر خارج از تماس سپس درگیری صاحب آن با جفری اپستین مجرم جنسی بود. در یک تماس درآمد در نوامبر 2019، رسمی بود: نمایش مد لغو شد.

در سال‌های پس از آن، این شرکت تغییر نام تجاری گسترده و جاه‌طلبانه‌ای را انجام داده و معماران نمایش مد اصلی را حذف کرده است. مبادله فرشتگان با یک گروه VS که شامل مگان راپینو، پریانکا چوپرا جوناس و پالوما السسر می شود. و گسترش دامنه اندازه آن و توسعه انواع محصولاتی که مدتها از ساخت آن غفلت می کرد – به عنوان مثال سوتین های پرستاری و ماستکتومی – زیرا با تعریف مردانه “سکسی” مطابقت نداشتند. لزلی اچ. وکسنر، بنیانگذار شرکت مادر ویکتوریا سیکرت L Brands نیز از سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کناره گیری کرد و اکثریت سهام خود را فروخت. امروزه، ویکتوریا سیکرت در دسته افراد صمیمی پیشتاز در ایالات متحده باقی مانده است و به طور متوالی 12 ماه، این برند در سال 2022 نسبت به سال 2021 رشد اندکی را تجربه کرد.

اکنون، در بزرگترین و قابل مشاهده ترین حرکت خود، این برند در حال اختراع نمایش سالانه خود است و یک فیلم مستند بلند تولید می کند که قرار است در ماه سپتامبر اکران شود. اگرچه این یک تجدید نظر نسبتاً رادیکال است، اما این شرکت آن را به همان اندازه تماشایی مد شوهای ویکتوریا سیکرت در قدیم ارزیابی می کند – حتی ممکن است بال هایی وجود داشته باشد.

این نمایش جدید که «تور جهانی ویکتوریا سیکرت» نام دارد، گروهی از زنان خالق بین‌المللی را از چهار شهر در سراسر جهان گرد هم می‌آورد. “VS 20” شامل فیلمسازان، موسیقی دانان، هنرمندان و دیگر خلاقان است که چهار نفر از طراحان مد در مرکز آن قرار دارند. با استفاده از منابع ویکتوریا سیکرت، سوپریا لله لندن، بوبو اوگیسی از لاگوس، جنی فکس از توکیو، و ملیسا والدز از بوگوتا هر کدام مجموعه‌هایی را تولید خواهند کرد که ساخت‌های پشت صحنه آن در این مستند به تصویر کشیده خواهد شد. هر چهار روایت با یک نمایش مد فیلمبرداری شده همراه خواهند شد که بخش پنجمی از قطعات طراحی شده توسط ویکتوریا سیکرت را نیز به نمایش خواهد گذاشت.



منبع

رائول مارتینز، EVP، مدیر خلاقیت ویکتوریا سیکرت که این پروژه را رهبری می کند، گفت: “دیگر نیازی به توضیح خودمان نیست.” ما تکامل یافته ایم و پیش رفته ایم، اما اینطور نیست که چیزی را پشت سر بگذاریم. ما هم داستان سرایی را لمس می کنیم، که در مورد حمایت و تجلیل از صداهای زنانه است، بلکه سرگرمی کامل و مد روز را نیز لمس می کنیم. [experience]، زیرا این چیزی است که کاملاً نمادین بود.”