“پس از آمادگی با نگرش ورزشی قدیمی.” فرانچسکو راگازی، بنیانگذار و مدیر خلاق Palm Angels، آخرین مجموعه مشترک Moncler Genius را که امروز در کمپینی با حضور نائومی کمپبل عرضه میشود، تعریف میکند. Palm Angels و Moncler از معدود برندهای مد هستند که این هفته در میامی پر از آرت بازل غایب هستند. برای جبران این غیبت قابل درک – او به تازگی راه اندازی یک پاپ آپ در لس آنجلس و همکاری فرمول 1 در ابوظبی را به پایان رسانده است – راگازی کمپین این مجموعه جدید را در خط ساحلی طلایی شهر فیلمبرداری کرد.
Ragazzi گفت: “ایده این بود که برخی از تصاویر ورزشی نمادین از دهه 1990 را تکرار کنیم. میامی بخش بزرگی از مجموعه فصل گذشته برای من بود و نماد این برند است. بنابراین، عکسبرداری از نماد نائومی، در این مکان نمادین، پوشیدن لباس Moncler x Palm Angels و Tod’s – دو غول و ما – واقعاً برای من در بیان این مجموعه عالی بود.
صبر کن، چی، تادز؟ راگازی گفت که هنگام تحقیق در مورد نقطه شروع ورزش/آمادگی کلاسیک، تصاویر بسیاری از ستارگان ورزشی خارج از وظیفه از جمله مایکل جردن که کفشهای لوفر با جورابهای لولهای سفید پوشیده بودند، کشف کرده است. همچنین نگاهی بود که مورد علاقه برخی مربیان بسکتبال آن دوره بود. به نظر می رسید این یک برخورد جالب از کدهای متضاد است که Ragazzi مایل بود در مجموعه تکرار کند. “بنابراین ما به تادز فکر کردیم، زیرا آنها در کلاس بهترین هستند.”
به طور ناگهانی، آرزوی راگازی برای ریف کردن تاد با تمایل تاد برای دعوت از همکاری خارجی از طریق برنامه Tod’s-FACTORY مطابقت داشت. نتیجه یک راهاندازی مجدد آتشسوزی از لوفر تعریفکننده Gommino دیگو دلا واله و یک نسخه رضایتبخش مینیمالیستی از چکمههای اردک زمستانی گومینو بود که گفته میشود زمانی مورد علاقه نماد لباس مردانه ایتالیایی Gianni Agnelli بود. به طور کلی، کل مجموعه 8 Moncler Palm Angels (آنطور که به طور رسمی نامیده می شود)، دارای ظاهر رضایت بخشی و لباس پس از خیابانی Big Lebowski در مورد آن است که به خوبی در میان انبوه زیبایی گرایان متمرکز بر مهمانی که در حال حاضر خود را غرق می کنند، ترکیب می شود. میامی ما فقط کاش راگازی و خدمه اش در میان آنها بودند.