سایر مراحل شامل گروهی متمرکز بر سیاهپوستان بود که زیباییشناسی آن از گرانج سودمند، بزرگ تا خیاطی لباسهای خیابانی را شامل میشد. پیراهنهای دولایه هوشمندانهای وجود داشت که نمای بیرونی آنها لایه داخلی را آشکار میکرد (نوادگان آخرین مجموعه خط اصلی). نقشهای از جهان منفجر و تحریف شد تا استتار انتزاعی ایجاد شود و بر جاهطلبیهای جهانی این شرکت تأکید شود. لوازم جانبی کلید رسیدن به این موارد هستند، و برای این مجموعه مارتنز خط جدیدی از عینک آفتابی ایجاد شده با Luxottica و همچنین نسخههای جدیدی از کفش کتانی Prototype را معرفی کرد. تکههای گلدار با رنگ اسیدی در انتهای پروفیلهای خانه در حال انجام، همانطور که طراح آنها در نظر داشت، جذاب و سرگرمکننده بودند.
کالکشن دیزل پیش از پاییز 2023 | ووگ
جین، هم از انتخاب دائمی کتابخانه و هم در سبک های فصلی، تجلی مادی روح بی احترامی اصلی دیزل است. در اینجا برای ایجاد کفشها و لباسهای زیر (ظاهراً فوقالعاده محبوب)، بافتهشده در لباسهای ژاکت (نوعی بوکل دیزل) به شیوههای متعددی برای ایجاد کفشها و لباسهای ورزشی استفاده شد. لباسهای جین زیپدار، دامنهای جین بلند و البته شلوار جین و کتهای فراوان وجود داشت. اینها گاهی اوقات با لوگوی دیزل D (روی پشتی گلدوزی شده) عرضه می شدند که مارتنز از ساختن آن تا حد امکان در همه جا لذت می برد. ظاهرهای دیگر شامل سگکی روی دامنهای دورگهی کمربند او، در سختافزار کیف دستی Charm که زنجیر آن میتوان به عنوان گردنبند استفاده کرد، و در سینه جلیقههای دخترانه لم متالیک.
مونتاژ چنین پیشنهاد گسترده و در عین حال از نظر زیبایی شناسی متمایز، مطمئناً مستلزم آن است که مارتنز عضلات خلاق متفاوتی را نسبت به عضلاتی که برای خط اصلی دیزل یا Y/Project استفاده می کند، تمرین کند. برای تداعی کردن این پیشنهاد تجاریتر، او مجموعهای از شخصیتها را در نظر گرفت که ویژگیهای مشابهی دارند: «این شکستن مرزها است، بدون نگرش مزخرف. سکسی و سرگرم کننده.”
گلن مارتنز با نشخوار سالاد سزار، این مجموعه دیزل را «برای همه» توصیف کرد. او ادامه داد: «زیرا دیزل یک برند لوکس نیست و این مهم است که به خاطر بسپاریم. این بدان معناست که مجموعههای اولیه ما – بر خلاف لویی ویتون یا بالانسیاگا که در “قبل” با همان مشتری صحبت میکنند. [the] خط اصلی – برای مخاطبان متفاوتی نسبت به نمایش های ما هستند، اگرچه همپوشانی هایی وجود دارد. نمایش های ما بیشتر برای افراد در صنعت مد است، در حالی که با پیش مجموعه هایمان سعی می کنیم با همه صحبت کنیم. برادرم، مادرم، نوجوانان دبیرستانی… همه. بنابراین برای من تمرین بسیار متفاوتی است.»