کوئینتا برانسون در سفر مد خودش است

سفر تدریجی و در نظر گرفته شده برانسون به سمت مهارت در سبک، از طریق Janine، شخصیت اصلی محبوب اینترنت که او در کمدی محیط کار با احساس خوب بازی می کند، منعکس می شود. ابوت ابتدایی. سریال موفقیت آمیز دوران Omicron از سال گذشته پخش فصل دوم مورد انتظار خود را در اواخر سپتامبر آغاز کرد. از آخرین باری که ما آنها را دیدیم، همه چیز برای کارکنان Abbott کمی تغییر کرده است. برانسون یک پیشرفت سبک جالب را برای Janine، که به تازگی مجرد است و به قول برانسون، «به دنبال ساختار» در طول فصل است، تمسخر می‌کند.

کوئینتا برانسون چند خط فاصله برنده جایزه امی به دلیل مهارت کمدی خود شناخته شده است. اما مد روز به روز برای نویسنده-تهیه کننده-بازیگر-که اخیراً قرارداد بلندمدت پر سودی با برادران وارنر امضا کرده است- اهمیت بیشتری پیدا می کند. برانسون اخیرا ضربه پلنگ سیاه فرش قرمز که در نوع خود شبیه یک جنگجوی بی نظیر واکاندا است. او یک عدد مخملی پررنگ آبی و طلایی متالیک که توسط Bibhu Mohapatra طراحی شده بود و توسط Bryon Javar (استایلیست برانسون) طراحی شده بود، پوشیده بود. این ستاره می‌گوید که اگر می‌توانستم لباس مشکی می‌پوشید برای اولین رویداد، که پس از درگذشت رهبر فرنچایز، Chadwick Boseman برگزار می‌شود. اما به لطف کمک و اصرار ملایم جاور، برانسون به ظاهری چشم نواز و خوش ذوق رسید.

در زیر، برانسون از تبدیل شدن به اپرا و سبک سفری که بینندگان در فصل دوم می‌توانند انتظار داشته باشند، باز می‌شود ابوت ابتدایی.



منبع از کسی بخواهید که برداشت اپرا را انجام دهد و او خواهند گفت، “شما یک ماشین بگیرید!” برانسون می‌گوید: «اما این واقعاً لایه‌لایه نیست. بیشتر درباره این بود که او چه کسی بود، وقتی که داشت صحبت می‌کرد.» همچنین بررسی دقیقی در مورد موهای حجیم و دمیده ای که ستاره در طول دهه تکان داد، انجام شد. (هی، دهه 80 بود!)

یکی دیگر از لحظات مد روی صفحه نمایش جالب برای این کمدین رزرو شده و پرمشغله: حضور در فیلم تازه منتشر شده Weird Al-biopic در نقش اپرا وینفری متعلق به دهه 80. برانسون می‌گوید که او تلاش کرده تا در تقلید خود متفاوت باشد و قسمت‌های قدیمی برنامه گفتگوی تأثیرگذار وینفری را مطالعه کند، اما زیاد خود را درگیر نکند. دلیلش این است که مانند شخصیت واقعی در قلب فیلم، Weird یک کمدی مملو از تقلید است. هیچ چیز را نباید در فیلم جدی گرفت. با این حال، برانسون سخت کار کرد تا نسخه ای جذاب و باورپذیر از اپرا را روی صفحه نمایش دهد. در یک صحنه، او لباس اوپرا در دهه 80 را می پوشد: لباسی به سبک DVF که با یک کمربند بزرگ به دور کمر تزئین شده است. Voilà! برانسون خاطرات نوارهای VHS و اسکرانچی های غول پیکر را تداعی می کند.