مطمئنا. این ایده که فقط صدای من نباشد برایم خیلی مهم بود. فکر نمیکنم کسی بخواهد یک کتاب 200 صفحهای بخواند که فقط من در مورد آن سخن بگویم. رضایت لباس این یک انتخاب واضح بود که با برخی از بازیگران و سم و همچنین دانی دیوی، طراح گریم این نمایش، گفتگوهایی صورت گیرد. و سپس گفتگو با یکی از مربیانم، آریان فیلیپس، که واقعاً راه را از نظر داشتن حرفه ای در مد و ورود به لباس و بالعکس هموار کرده است. فکر میکردم داشتن یک طراح معاصر بسیار عالی است، کسی که در حال طراحی است، و سباستین مایر و آرنو ویلانت از کوپرنی الهام گرفتهاند. رضایت برای نمایش بهار 2022 آنها، بنابراین من پرسیدم که آیا آنها در گفتگو با کتاب مشارکت خواهند داشت، که برای من بسیار معتبر بود.
و سپس از جرمی خواستم که مقدمه را انجام دهد، که واقعاً خاص است، زیرا من از طرح های او در برنامه استفاده می کنم، و او مدت زیادی است که من را می شناسد و واقعاً کار من را درک می کند. من واقعاً می خواستم ایده های دیگران را در مورد چیستی نمایش کشف کنم. روزنامهنگاران مد که مقالههایی را ارائه میکردند نیز واقعاً جالب بودند – منظورم این است که بارها تئوریهایی درباره چیزی خواندم که مربوط به لباسهایی بود که هرگز به آن فکر نمیکردم. اما منظورم این است که من اعتبار آن را می گیرم. [Laughs.] همیشه بسیار سرگرم کننده است که بفهمیم مردم تا چه حد روانشناسی شخصیت ها را تجزیه و تحلیل می کنند و این موضوع چگونه با انتخاب لباس ها ارتباط دارد. این باعث می شود احساس کنم شاید ناخودآگاه از آنچه هستم باهوش تر هستم.
فکر کنم مکالمه *__Euphoria’s __*لباس با دنیای خارج از نمایش یکی از جالب ترین جنبه های کاری است که انجام داده اید. میخواستم بپرسم که آیا راه رفتن در خیابان و دیدن شخصی که لباساش آشکارا از نمایش الهام گرفته شده است، برای شما سورئال به نظر میرسد، اما در این صورت تقریباً به نوعی مانند یک رابطه همزیست است، زیرا شما از او تکههایی میگیرید. همچنین، و از دنیای مد به طور کلی…
من فکر می کنم دقیقاً همین است. بسیاری از مواقع وقتی مردم از من می پرسند که چه احساسی در مورد اینکه ظاهر نمایش به این سطح هیجان انگیز رسیده است و مسئولیت آن چگونه است، از پاسخ دادن به این نوع سوال احساس ناراحتی می کنم و می گویم که من من مسئول آن هستم یا برای آن اعتبار قائل هستم، زیرا واقعاً یک گفتگو است. موضوع این نیست که من همه این کارها را خودم انجام دادم، بلکه این است که من بستری داشتم که آن را در تلویزیون قرار دهم. من قطار را روشن نکردم، قطار از قبل روی ریل بود. بهعلاوه، همه چیز چرخهای است—Y2K قبلاً بازمیگشت و دهه 90 قبلاً بازگشته بود.