مجموعه پاییز 2023 فیلیپا کی کپنهاگ

اولین مجموعه کسلر که در ژانویه سال گذشته استخدام شد، به خوبی فرود آمد. مانند بسیاری دیگر از طراحان، او تصمیم گرفت تا در این فصل نشانه هایی را از دامنه ها قرض بگیرد. این یک حرکت هوشمندانه است که بر اساس زیبایی‌شناسی ورزشی ناهموار موتورکراس است که مدتی است در اطراف وجود داشته است، و همچنین چیزی جدید و فصلی را ارائه می‌کند. شلوار پوست دوم به سبک اسکی با بوتلگ به رنگ وانیلی به آیرودینامیک لباس اسکی جامپینگ اشتاینر اشاره دارد. نسخه دیگری از چرم زرد پاستلی با زانوها و زیپ‌های تقویت‌شده، به خوبی به داخل کمد لباس شهری می‌چرخد. کسلر حتی بیشتر به این موضوع فعال متمایل شد، اما به جای آن از پیست خارج شد، که از نظر میراث برند، انتشار مجدد بافتنی وافل، و ترجمه اسکی زیر لایه‌ها برای لباس‌های غیررسمی کاملاً منطقی است. یک ژاکت آجدار و یک مجموعه شلوار اسنود و شلوار بلند به سبک جان، لباس هواپیما ایده آل است. کسلر همچنین با کت‌های کرکی که از پارچه خرس عروسکی ساخته شده از Steiff یا خزهای تقلبی بازیافتی و ژاکت‌های دنج ساخته شده بود، روی دنج بودن آپر اسکی تمرکز کرد.

دهه 1990 فیلیپا کی ستاره شمالی کسلر است و در دامن های چروک شده و تاپ های کرست اشاراتی به آن زمان وجود دارد. در رابطه با ارجاعات دهه 70، کت‌های با خط خز، شلوار نجار، جین قهوه‌ای شسته شده، و کرفس خرد شده وجود دارد. بخش خوبی از مجموعه جنبه “رویای نوجوانی” دارد که باید به ویژه برای زومرها و هزاره ها جذاب باشد. ظاهر “بلک الماس” در این مجموعه شامل تکه های دوخته شده و دو لباس شب (لباس های لغزنده شفاف با پانل های شناور) است. به راحتی می توان آنها را به عنوان عناصری که کسلر از دوران حضورش در سنت لورن با خود آورد، دید، اگرچه فیلیپا کی همیشه کت و شلوار را انجام داده است، و همانطور که طراح خلاق خاطرنشان می کند، فیلیپا کناتسون یکی از بنیانگذاران یکی از اولین کسانی بود که از “پوشیدن کت و شلوار با لباس خود را با آن” حمایت کرد. کفش‌های کتانی – تمام این رویکرد ترکیب لباس‌های پوشیده با لباس‌های پوشیده و حفظ یک نگرش بی‌دردسر و آرام.»



منبع «به واقعیت برگردید/ اوه، جاذبه می رود».

آن دو خط از “Lose Yourself” امینم شروع به پخش در ذهنم کردند، زمانی که من نشستم تا مجموعه پاییزی فیلیپا کی را مرور کنم، که فانتزی فرار را به لباس هایی برای زندگی روزمره تبدیل می کند. لیزا کسلر، کارگردان خلاق، مستند ورنر هرتزوگ در سال 1974 را دوباره تماشا کرد. نشئه بزرگ چوبکار اشتاینر قبل از اینکه او مجموعه‌ای را طراحی کند که به طور شگفت‌انگیزی، بر روی ارجاعات لباس اسکی قوی است، به‌ویژه آنهایی که از سوئد در دهه ۷۰ میلادی بودند. (این برند حتی با یک شرکت سوئدی دیگر، POC Sports، در عینک فنی اسکی جفت شد.) در Steiner، که ورزش خود را به عنوان “پرواز با اسکی” توصیف می کند، کسلر راه فراری یافت. او در تماسی گفت: “من شروع به این سوال کردم که چرا این فیلم برای من اینقدر جذاب است.” “و من این احساس را داشتم که دنیا بسیار سنگین است و نگرانی های زیادی در اطراف ما وجود دارد، و وقتی او را در حال پرواز دیدم، احساس کردم که احساس آزادی وجود دارد.”