نام برند به شکل مفرد است نه جمع (آفتابگردان معمولاً به صورت انبوه در مزارع کشت میشوند) و شما این حس را دریافت میکنید که Pedersen and co. برند را بر اساس باور به توانایی افراد در انتخاب آنچه می خواهند بپوشند و چگونه آن را بپوشند ساخته اند. او خاطرنشان می کند: «اینجا در اروپا مردم به جای اینکه سبک خودشان را بسازند، به نام برند متکی هستند. رویکرد او این است که آنچه را که خودش و دوستانش دوست دارند بپوشد و امیدوار است که دیگران هم آن را دوست داشته باشند. این یک ظاهر کلی نیست که Sunflower هل می دهد، در واقع پدرسن از ترکیب قطعات معمولی و سفارشی حمایت می کند، به نوعی مانند اینکه چگونه یک دی جی یک لیست پخش می سازد. این ایده جدیدی نیست، اما ایدهای است که برای برندی معتبر است که به سرعت در حال گسترش در آسیا است.
رویکرد قوانین Sunflower خود را بسازید به این معنی است که مجموعه، در نگاه اول، هیچ خط مستقیمی ندارد. کمی از این وجود دارد، کمی از آن. ردیابی رابطه بین یک جفت کرفس صورتی یا یک پیراهن ساخته شده از ژاکارد شیاردار با خیاطی که موضوع اصلی فصل بود، به سختی قابل ردیابی است، جدا از این واقعیت که همه آنها به جهان آفتابگردان مربوط می شوند. انسجام بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد، و مکمل (نسبی) سختتر شدن این مجموعه خواهد بود، زیرا پدرسن آن را در جهتی دقیقتر و زیباتر حرکت میدهد. بلوند اشاره کرد که بازگشت به خیاطی واقعاً بازگشتی است به ریشههای خود پس از یک وقفه تحمیلی توسط کووید. هدف پدرسن این بود که به “کت و شلوار به شیوه ای مدرن تر نگاه کند. تضاد داشتن چیزی واقعاً آرام با چیزی واقعاً تیز چیزی است که ما به آن اعتقاد زیادی داریم.»