مجموعه آماده پوشیدن Bottega Veneta بهار 2023

به عبارت ساده تر، چیزی که به نظر می رسید Blazy به آن دست می یابد، مفهوم کمد لباس بود. جاه طلبی او این نیست که لباس افراد مشهور را روی فرش قرمز بپوشد، اگرچه افراد مشهور مطمئناً خواهند آمد. ورود به سالن‌های مجلل مد لباس نیز امکان‌پذیر نیست. کاری که بلزی می‌خواهد انجام دهد این است که برای هر مناسبت به مشتریانش لباس بپوشد، و آیا ما برای آن خوش شانس‌تر نیستیم؟

این یک مجموعه بسیار حل شده بود، یادآوری در هفته مد میلان که شامل برخی از اولین نمایش های متزلزل از اهمیت تجربه بود. Blazy چیزهای زیادی دارد، و در همه جنبه های این مجموعه، از جمله در لباس های ژاکارد بافتنی و جدایی ها – “بسیار فنی”، او گفت، “اما نتایج فنی نیستند، احساسی هستند” – و در سه لباس پایانی حاشیه‌دار در رنگ‌هایی که از Pesce برداشته شده‌اند. “این یک تکنیک جدید است که در آن شما با حاشیه های ادغام شده در پارچه می بافید و همه آنها با دست بافتنی هستند. این هم بسیار فنی است.» او خندید. درباره آن صندلی‌های متمایز Pesce- آنها در Design Miami فروخته می‌شوند. قیمت را جویا شدیم و پنج رقم پایین به ما گفتند. این به طور رسمی رسمی نیست، اما اکنون می دانید.



منبع

متیو بلزی معامله واقعی است. زندگی تا یک اولین بازی هیجان انگیز می تواند چالش برانگیز باشد، اما او این کار را انجام داد و سپس در Bottega Veneta امشب. برای شروع، او صحنه شگفت‌انگیزی را رقم زد و از پیشگام طراحی ایتالیایی 82 ساله Gaetano Pesce دعوت کرد تا یک نصب خاص برای سایت ایجاد کند که شامل یک کف رزینی رنگارنگ و چرخان و 400 صندلی منحصر به فرد بود. وقتی جمعیت فضا را پر کرد، حس یک صحنه واقعی را داشت. Cicciolina پخش شد، Erykah Badu برای عکس گرفتن، Kirsten Dunst و Kodi Smit-McPhee با دوستان گپ زدند، و Pesce همه چیز را از ردیف اول خیس کرد.

در اینجا کلمه منحصر به فرد است. بلازی در پشت صحنه گفت: «مجموعه با ملاقات با گائتانو شروع شد. من برای دیدار او در نیویورک زیاد رفتم و بحث های زیادی در مورد تنوع داشتیم. او در کنار او کار می کرد و من روی مال خودم کار می کردم و کنار هم قرار می دادیم. ایده “جهان در یک اتاق کوچک” بود. ما کامل ادامه دادیم.» ایده این بود که شخصیت‌های مختلف را به نمایش بگذاریم و آنها را در چشم‌انداز گائتانو قرار دهیم.

با برداشتن نخ فصل گذشته، ظاهر ابتدایی، اگرچه شبیه تی‌های جین، فلانل و نخی به نظر می‌رسید، همه چرم بودند. یک پیراهن فلانل که توسط خود کیت ماس ​​مدل شده بود، برای دستیابی به عمق رنگی که Blazy پس از آن نیاز داشت، به 12 لایه چاپ نیاز داشت. او گفت: «این نوعی آسایش گاه به گاه است و ما آن را در حد افراط قرار می دهیم و آن را ابتذال انحرافی می نامیم.

بلازی همچنین شبح “پویا” خود را در فصل گذشته بازبینی کرد و با افزودن چیزی که می‌توان آن را به عنوان باله به پشت پاهای شلوار توصیف کرد، احساس لباس در حرکت را اغراق کرد. به همین ترتیب، به نظر می‌رسید که طوفان‌های طوفان روی کت‌های سنگر نسیمی را گرفته و در آنجا مانده‌اند. یقه های قیفی خمیده روی کت ها و پیراهن ها نمایه ای ساده به آنها می بخشید. اینها جزئیات ظریفی هستند، اما اگر توسط افراد ناآشنا قابل فراموشی باشند، برای افراد وسواسی که مراقب چنین تغییراتی هستند اهمیت زیادی دارد. Blazy توجه آن افراد را دارد.