مجموعه آماده پوشیدن دولچه و گابانا بهار 2023

این پیشنهاد چیزی شبیه به این بود: کارداشیان به عنوان کیوریتور عمل می کرد و قطعاتی را از مجموعه های گذشته انتخاب می کرد، به ویژه دوره 20 ساله بین سال های 1987 و 2007 (به راحتی شامل سال های Y2K که در حال حاضر روند رو به رشد است)، و طراحان آن قطعه را دوباره کار می کردند. برای امروز، اما به طور ماهرانه، به طوری که پیوندهای بین آن زمان و اکنون به اندازه کافی برای مخاطبان رسانه های اجتماعی آشکار است، جایی که بسیاری از ارتباطات مد در سال 2022 انجام می شود.

مزایای دولچه و گابانا بسیار است. کارداشیان-جنرهای حاضر در جلسه امروز مجموعاً 652 میلیون دنبال کننده دارند. در مورد کیم، ارتباط با دولچه و گابانا نه تنها تصویر شیک او را زیباتر می کند، بلکه به لطف ظرفیت اینترنت برای هموار کردن زمان، به نوعی نفوذ او را نیز افزایش می دهد. او در سال 2007 به یک نام آشنا تبدیل شد همگام با کارداشیان ها شروع به پخش کرد، اما با این همکاری او مهر خود را بر دو دهه دیگر گذاشت. لعنتی، او در بازی شهرت خوب است.

در باند فرودگاه، کرست‌ها، لباس‌های تکان‌دهنده و ست لباس‌های زیر زنانه با برچسب‌هایی در ناحیه باسن یا مچ دست دوخته می‌شدند که نشان‌دهنده سال ارائه اولین بار بود. در همان زمان، قطعات دیگری نیز در خدمت منافع خود کارداشیان بود. یکی از همنشینان با تکان دادن سر به یک پیراهن کشدار در حدود سال 1990 و یک پیراهن جدید که در تصویر آن ساخته شده بود، گفت: «بسیار اسکیم است. برای کسانی از شما که زیر سنگ زندگی می کنید، Skims برند 3.2 میلیارد دلاری لباس شکل کارداشیان است. احتمالاً همه اینها محتوای آینده Hulu است کارداشیان ها نمایش، بیش از حد؛ فصل 2 چند شب پیش پخش شد.

هیاهوی معمول خارج از نمایش دولچه و گابانا تا ساعت 11 بعد از ظهر امروز ادامه داشت. سه روز پیش، کیم کارداشیان در میلان به زمین نشست و عکسی از خود در حال پیاده شدن از پی جی با هشتگ #CiaoKim و #DolceGabbana منتشر کرد. طراحان از ماه می امسال با کارداشیان ها در ارتباط بوده اند، زمانی که آنها مراسم عروسی کورتنی خواهر کیم با تراویس بارکر را در پورتوفینو برگزار کردند. در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز صبح، کیم گفت که همکاری امروز زمانی شکل گرفت که دولچه و گابانا متوجه شدند که اسب لباس مجموعه خودش از D&G قدیمی را به مراسم عروسی آورده است، از جمله “برخی قطعاتی که حتی آنها در آرشیو خود نداشتند.”

همه برندهای برتر مد در حال ورود به تجارت سرگرمی هستند. دولچه و گابانا همیشه پذیرنده های اولیه بوده اند. با کمک کیم آنها فقط ریسک را بالا بردند.



منبع کارداشیان در کنفرانس مطبوعاتی در توضیح تمایل خود به این برند گفت: “بله، من این شخصیت باربی بیگانه آینده نگر را دارم که دوستش دارم. اما در روحم احساس می کنم همسر اوباش ایتالیایی بسیار شهوانی در همان زمان. نمی‌دانم که این مناسب است یا نه.» البته، همانطور که سرمقاله ها و کمپین های تبلیغاتی موردعلاقه های D&G در آن زمان – از جمله اوا هرزیگوا و هلنا کریستنسن، که در ردیف اول نشسته بودند- نشان می دهد که دولچه و گابانا از همسر شهوانی ایتالیایی برای اهداف خود استفاده کرده اند.