مجموعه آماده لباس پاییز 2023 لیبرتین

داستان Libertine قبلا گفته شده است، اما ریشه در سنت DIY دارد و مجموعه‌های اولیه لباس‌های قدیمی را به نمایش می‌گذاشتند که با اسکرین ابریشم یا به‌طور دیگری به حداکثر رسیده بودند. این مدل با درخواست فروشگاه‌ها برای سایزبندی ثابت تغییر کرد، که به سختی می‌توان لباس‌های موجود را تغییر داد، و از آنجایی که عرضه «وینتیج با کیفیت» کاهش یافته یا بسیار گران شده است. «وقتی به آن فکر می‌کنید، 25 سال گذشته برای همیشه 21 بوده است، فقط لباس‌های مزخرف، بنابراین چیزی در بیرون وجود ندارد. و همچنین به نظر می رسد که در طول 20 سال گذشته، همه به نوعی به یک فروشنده قدیمی یا صاحب قدرت تبدیل شده اند. مهم نیست، او اساساً قطعات وینتیج خودش را خلق کرده است، با اینکه صنعتگران قطعات لحاف دیوانه‌کننده‌ای را در برخی خیاطی‌ها بازسازی می‌کنند، و مجموعه‌ای به رنگ صورتی و طلایی که شبح‌های اوایل دهه 60 را به روز می‌کند.



منبع غریزه هارتیگ برای تمیز کردن چیزها – این لیبرتین است که ما در مورد آن صحبت می کنیم – کاملاً درست است. پس از پنج فصل ایجاد لوک‌بوک‌های OTT برای ارائه مجموعه‌های او، زمان تغییر فرا رسیده بود. برای پاییز، این مجموعه در مقابل پس‌زمینه‌ای سفید از دوست طراح، سوپر استایلیست B. Åkerlund، که بر خلاف مدل‌های جوان لوک‌بوک‌های گذشته، لباس‌ها را با اعتماد به نفس کامل حمل می‌کند، عکاسی شده است. به علاوه او احتمالا نماینده ی مشتری لیبرتین بیشتر است. نه اینکه محدودیت سنی برای این لباس ها وجود داشته باشد، در واقع آنها در شادی خود جوان هستند، اما تمام کارهای دستی که روی آنها انجام می شود آنها را به قطعات سرمایه گذاری تبدیل می کند. استادانه‌ترین مورد در خط‌آپ پاییزی، ژاکتی است که با تزیینات گل‌های چندلایه‌ای دوخته شده و دو مرد 900 ساعت طول می‌کشد تا تزئین کنند.

مینیمالیسم بخشی از واژگان جانسون هارتیگ نیست، اما تک رنگ بخشی از واژگان جانسون هارتیگ است. طراح در بهار 2022 شروع به نمایش مواد جامد کرد و گزارش داد که فروش خوبی دارند. چرا؟ “من فکر می کنم آنها به زیبایی مناسب هستند. آنها خیلی آسان هستند. آنها دراز می شوند. همه در آنها قد بلندتر و لاغرتر به نظر می رسند، و این فقط یک لباس بسیار آسان، شیک و کامل است. “یک فرد لیبرتین جدید وجود دارد که بدون همه چیز به لیبرتین عادت کرده است.” برچسب‌های لباس جدید مورد توجه قرار گرفته‌اند، بنابراین این تکه‌ها کاملاً زاهدانه نیستند، و احتمالاً بسیاری از مشتریان از جامدادی‌ها به عنوان پایه‌ای برای نشان دادن یکی از روپوش‌های پر زرق و برق این برند استفاده می‌کنند، که برخی از افراد آن را به‌عنوان پایه جمع‌آوری می‌کنند. آنها هنر خواهند کرد.