در سایه کوه فوجی، برند صنعتی ژاپنی Kurashi no Kaori در حال بازسازی عطر خانگی است.

مشتریان Kurashi no Kaori اکثراً در دهه بیست و سی سالگی هستند – چیزی که کوناکا در زمان شروع برند انتظارش را نداشت. او می‌گوید: «در ابتدا این تصور را داشتم که افراد مسن زیادی وجود دارند که محصولات ما را می‌خرند، اما یک سال پس از افتتاح فروشگاه، با تعجب متوجه شدم که بسیاری از جوانان در حال آمدن هستند. “من دوست دارم تصور کنم که جوانانی که روستا را ترک می کنند تا برای کار به توکیو بیایند، ممکن است از عطر ما برای شروع زندگی جدید خود در شهر استفاده کنند.”



منبع خود رایحه ها به طور یکنواخت تازه و تصفیه شده هستند، اما تجزیه آن دشوار است. Kurashi no Kaori عمداً در این مورد مرموز است، از به اشتراک گذاشتن نت های اولیه یا نت های پایه خودداری می کند و در عوض هر رایحه را به تفسیر می گذارد. نام‌هایی مانند «آلو»، «یوزو» یا «توبروز» سرنخ‌هایی را ارائه می‌دهند، اما نام‌هایی مانند «خواب در آفتاب» عمدا مبهم هستند. به گفته کوناکا، این به این دلیل است که رایحه، مانند طعم، کاملاً ذهنی است. او توضیح می دهد: “یک عطر ابتدا فقط با یک کلمه شروع می شود، مانند “توت فرنگی”. اما معنای آن توت فرنگی برای هر فردی متفاوت خواهد بود. آنها آن را کمی متفاوت درک خواهند کرد.» الهامات او از این عطرها از «رایحه ای که در آسفالت در هنگام باریدن شروع می شود تا گل های فصلی مانند دافنس، گاردنیا و اسمانتوس شیرین» را شامل می شود. (او می گوید دومی مورد علاقه اوست.)

با حسن نیت از کوراشی نو کائوری