آنچه در سال 2022 فروخته شد: سال والنتینو پینک، ریک اوونز، کیف های توت، دهه 90 و لباس پوشیدن به سختی وجود دارد.

زنان کمد لباس کار خود را دوباره تعریف می کردند. همه چیز خیلی عادی تر شده است، بنابراین سؤال این بود: من برای کار چه می پوشم؟ تانک به پایه ای برای ساخت کمد لباس جدید تبدیل شد. پرادا در اینجا رهبر بود – آنها از قفسه ها پریدند – و همچنین Loewe.

در مورد جین، همه در مورد از بین رفتن شلوار جین لاغر صحبت کردند، اما شلوار جین ساق راست، به ویژه از AG Goldschmied و Frame، خوب عمل کرد. و گلن مارتنز در دیزل: او نه تنها در آنجا یک کار استثنایی انجام می دهد، بلکه کل صنعت جین را دوباره تقویت می کند. ما نمایش او را ترک کردیم و به تمام تکنیک ها و چگونگی ساختارشکنی و بازسازی جین فکر می کردیم. چگونه می توانیم در مورد جین در تجارت خود به همان شیوه ای که گلن صحبت می کند صحبت کنیم.

چیزی که من را شگفت زده کرد تاثیری است که رسانه های اجتماعی مانند TikTok می توانند داشته باشند: کلاهک کلاسیک Birkenstock Boston تقریباً همه جا بود. [on social media]، و این منفجر شد بنابراین ما لیست انتظار داشتیم. (زمانی که Dior همکاری خود را با Birkenstock انجام داد، آنها قبل از اینکه به سطح فروش برسند، فروش خود را به فروش رساندند.) چیزهایی که برای همیشه در فروشگاه های ما وجود داشته اند … ما با تأیید افراد مشهور و تأثیرگذاران شاهد آن هستیم. [on that platform]، آنها همچنین می توانند به موفقیت های فوق العاده ای تبدیل شوند.



منبع

کیف های حمل و نقل – از Givenchy، Valentino – به قطعات سرمایه گذاری تبدیل شدند: آنها با سبک زندگی ترکیبی ما معنا پیدا کردند. کیف حمل بار برای ما بود. کسانی که از نقدی بودند نیز واقعاً طنین انداز شدند: قیمت بسیار خوبی بود، و در همان لحظه ای که به زمین زدند رفته بودند. (ما همچنین با کیف های شب کروسان ساتن برند A Bronze Age ونکوور خوب عمل کردیم.)

ما Skims را راه‌اندازی کردیم و این موضوع با مشتریان ما منفجر شد. ابتدا در چندین فروشگاه راه اندازی کردیم و سپس توزیع را گسترش دادیم. هر هفته از گزارش‌های فروشمان می‌دیدیم که خانم‌ها وارد می‌شوند و بیشتر درخواست می‌کنند و زمانی که ما در حال دریافت قطره بعدی هستیم.

آسایش و اوقات فراغت همچنان مهم بودند. جایگزین های جدید برای شلوار ورزشی پلیسه های ایسی میاکه لطفاً واقعاً بلند شد. سبک بدون قربانی کردن گاه به گاه. هیچ‌کس نمی‌خواهد آسایش را کنار بگذارد، اما موضوع این است که چگونه عادی‌تر و راحت‌تر به روشی پیچیده‌تر باشیم. شاید پیراهن سفید شما کمی بزرگتر شده است.

تمام سالگردها و جشن های تولدی که به تعویق افتاده بود. آن‌ها باعث فروش لباس‌ها، به‌ویژه لباس‌های Oscar de la Renta شدند. و راه اندازی مجدد SATC، و درست مثل آن، از مشتریان الهام گرفت تا دوباره لباس بپوشند. فیلم و سرگرمی به مردم کمک کرد تا برندهایی را پیدا کنند که شاید قبلاً درباره آنها نشنیده بودند.