جایزه امیری که اکنون پذیرای متقاضیان بین المللی است، برای نسخه دوم باز می گردد

طراحان می توانند درخواست های خود را در وب سایت جایزه امیری ارسال کنند. آنها توسط امیری و هیئتی از متخصصان برجسته صنعت مورد قضاوت قرار خواهند گرفت که شامل کولم دیلان از KidSuper، ساموئل راس از A-Cold-Wall، صالحه بمبری طراح، ووگگابریلا کارفا جانسون، ویرایشگر مد مشارکت کننده جهانی، GQویل ولش، مدیر تحریریه جهانی، GQ مدیر تحریریه چین، روکو لیو، مدیر خلاق و طراح پوما جون امبروز، استایلیست لاو روچ، و استایلیست و بنیانگذار سالن رقص، لوسیا لیو.

برای داوران، این فرصتی است تا مستقیماً بر صنعت تأثیر مثبت بگذارند. Karefa-Johnson گفت: “من می خواهم به ساختن یک سیستم جدید طراحی شده برای حمایت و بهره مندی از افرادی که از لحاظ تاریخی به بالاترین سطوح مد دسترسی ندارند، کمک کنم.” زمان آن فرا رسیده است که با گسترش مجموعه استعدادهایی که در اختیار ما قرار می‌دهیم، مد را دوباره بررسی کنیم – و جایزه امیری بخشی از آن است.» آمبروز موافقت کرد: «مد می تواند یک صنعت انحصاری باشد. گران، بی امان است و بسیاری از فرصت های صنعتی بزرگتر در چند مرکز منطقه ای متمرکز شده اند. این جوایز و ابتکارات بسیار مهم هستند زیرا ورود را دموکراتیک می‌کنند و به استعدادها اجازه می‌دهند که خودشان صحبت کنند.»

جایزه امیری، جایزه مد و انکوباتور که توسط طراح مایک امیری در سال 2021 راه اندازی شد، امسال بازمی گردد. طراح از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت: «من پیام‌های مستقیمی از خلاق‌های جوان دریافت می‌کنم که همیشه از آنها مشاوره می‌خواهند، و به یاد می‌آورم که برای من چطور بود و راه خودم را در صنعت پیدا کردم. احساس می‌کنم در موقعیت منحصر به فردی برای کمک هستم زیرا مسیر من غیر متعارف بود، بنابراین می‌خواستم بستری ایجاد کنم تا واقعاً روی نسل جدیدی سرمایه‌گذاری کنم که ممکن است کارها را متفاوت انجام دهند.» برای اولین بار، این جایزه برای خلاقان بین المللی که “رویای اصلی آمریکایی را تکرار می کنند” و “از احساس امکان و بالاتر از همه فرصت های برابر بهره می برند” آزاد است.

امیری افزود: اولین دوره موفقیت بزرگی بود و حمایت از استعدادهای بومی برای ما مهم بود. «امیری یک برند بین المللی با مخاطبان گسترده است، بنابراین ما می خواستیم این فرصت را به متقاضیان و خلاقان بین المللی گسترش دهیم. جایزه قبلی همچنین محدودیتی برای چند سال کسب و کار داشت. امسال ما بیشتر بر روی دیدگاه خلاقانه و نبوغ تمرکز کرده ایم.”

تجربه به همان اندازه برای امیری مهم و ارزشمند است. “مشاوره به طراحان جوان در مورد شروع و مبانی ساختن برند خود به من کمک می کند تا بر اساس چیزهایی که پایه و اساس کسب و کار من بودند و نحوه شروعم استفاده کنم.” وی افزود: حضور در کنار نسل بعدی استعدادهایی که در این صنعت پیشرو خواهند بود، فوق العاده الهام بخش است.





منبع