برای بیگ بنگ کجا بودی؟ Palais Galliera سال مهم مد سال 1997 را در نظر می گیرد

Colette در 18 مارس افتتاح شد. iMac در سال 1997 توسعه یافت و در سال 1998 منتشر شد. صنعت مد اولین شرکتی است که به طور کامل اینترنت را پذیرفته است. هنوز هیچ تجارت الکترونیکی وجود نداشته است، حتی اگر نشانه هایی از توسعه تجارت الکترونیکی را مشاهده کنید. اما کولت از ابتدا وب سایت خود را داشت که به توسعه آن ادامه داد. در اینجا ما آهنگ زنگ مودم را اضافه می کنیم که ممکن است برای نسل های جوان کشف شود. مارس 1997 همچنین نشان دهنده عرضه باگت بود که در نمایشگاه مد کاملاً مورد توجه قرار نگرفت. و واقعاً چیزی است که بعد از آن شکل می گیرد. اما آن را اولین کیف It در تاریخ می دانند. استراتژی بازاریابی آن توسط همه برندها کپی می شود. در Colette در دسترس بود و یک لیست انتظار وجود داشت. حتی اگر لیست های انتظار برای هرمس کلی وجود داشته باشد، چنین پدیده ای قبلاً هرگز رخ نداده بود. دختران در هر سنی یک باگت می خواستند. جنسیت و شهر در ژوئن 1997 فیلمبرداری شد و در اولین قسمت ها بود. می بینید که ستاره ها در حال تراز هستند. هنوز هم یکی از پرفروش ترین کیف های دنیاست.



منبع در 7 ژانویه 1997، مارک جاکوبز به لویی ویتون منصوب شد. موازی جالب است. تام فورد به گوچی، آمریکایی در یک خانه ایتالیایی رسیده بود و همه چیز را از ابتدا راه اندازی می کرد. در اینجا یک آمریکایی به یک شرکت کالاهای چرمی منصوب می شود که لباس تولید نمی کند. از آنجایی که مارک جیکوبز اولین نمایش خود را در مارس 1998 خواهد داشت، ایده این است که مراحل، فرآیندهای خلاقانه، نقاشی های اولین ظاهری که در سال 1998 ارائه خواهد کرد و اولین کیف که تنها کیف در نمایشگاه خواهد بود را نشان دهد. . او کاری بسیار مینیمالیستی انجام می دهد و جالب است که امروز با نگاهی به گذشته به آن نگاه کنیم.

یک گالری جانبی وجود دارد که Colette – اساساً تولد فروشگاه مفهومی – iMac و Fendi Baguette را در کنار هم قرار داده است. اینجا چه اهمیتی دارد؟

ما این را مسلم می دانیم که لویی ویتون یک خانه پوشاک آماده است. اما این مورد تا سال 1997 وجود نداشت.

فراوانی! آنچه جالب است مقایسه احساسات روزنامه نگاران در آن زمان است. ما فالگیر نیستیم. ما در مورد مد نظر می دهیم. گاهی اوقات مردم چیزی را از دست می دهند. ما میزان آن را درک نکردیم. ما آن را احساس نکردیم دیدن عدم درک روزنامه نگاران خنده دار است، و برعکس دیدن کسانی که تاکید کردند اتفاق بسیار بسیار جدی و بسیار مهمی در حال رخ دادن است بسیار جالب است. به عنوان مثال، یک روزنامه نگار با روزنامه گاردین در زمان ترور ورساچه، سال 1997 به عنوان نقطه عطف مد در قرن 21 بود. و وقتی آن را خواندم، به نظریه من اعتبار بخشید.

مفهوم استثنا وجود دارد که قاعده را اثبات می کند. آیا انتظار چیزهایی را هم داشتید که متضاد بودند یا استثنا بودند؟

در سال های 1995 و 1996 همه می گفتند که مد لباس به پایان رسیده است. همه را آزار می داد زیرا بسیاری از مجموعه ها فقط برای مشتریان بود. هیچ پیشنهاد هیجان انگیز دیگری وجود نداشت. خیلی کلاسیک بود سنت لوران تولید می کرد، اما برای مردم و برای نسل جوان در صنعت مد بسیار خسته کننده بود. آنها هیجان می خواستند، یک تجدید. اما آن فصل بهار/تابستان نیز در تاریخ بسیار مهم است زیرا ما شاهد افزایش 30 درصدی اعتبارنامه مطبوعاتی بودیم که استثنایی است. این آغاز مد در فرهنگ پاپ بود. در CNN، در اخبار نشان داده شد.