راهول میشرا هفته مد Lakme را در بمبئی با پایانی بزرگ با تکرار پاییز AFEW، خط “آسان پوشیدنی” او که با مشارکت برند Reliance ساخته شده بود، بست. بازگشت به خانه در زادگاهش هند نه تنها احساسی بود، بلکه هماهنگی زیرکانه با پایگاه رو به رشد مصرف کنندگان لوکس این کشور بود. او گفت که نسلهای جوانتر در هند مشتاق «مدهای هیجانانگیز» هستند که مقرون به صرفهتر از خلاقیتهای او در سبک اوت هستند.
مد بالا در هند بازار پرسود عروسی های مجلل و دیگر مناسبت های مهم را هدف قرار می دهد. میشا اخیراً مارک زاکربرگ و همسرش را لباس پوشیده و از بیل گیتس برای خرید در بوتیک بمبئی این برچسب خوش آمد گفت، هر سه نفر از 1200 مهمان شرکت کننده در جشن های مجلل جشن Anant Ambani و Radhika Merchant، فرزندان خانواده های میلیاردر هندی بودند. با اجرای ریحانا و بزرگترین نمایش هواپیمای بدون سرنشین که تا به حال ساخته شده است، مطمئناً یک مهمانی برای قرن ها بود.
AFEW میشرا ممکن است “پوشیدن آسان” باشد، اما زرق و برق هنری طراح را دست نخورده نگه می دارد. این نمایشگاه در مرکز بزرگ همایش جهانی Jio که توسط خانواده آمبانی ساخته شده و در سال 2023 با شکوه مناسب افتتاح شد، برگزار شد. این نمایش با اندازهگیری بزرگی محل برگزاری، نمایشهای سرگرمکنندهای را ارائه کرد – یک سکوی دایرهای گردان در وسط راهپیمایی دارای مجسمههای هرمی کوچکی بود که با آثار هنری انتزاعی با ابهت هنرمند جوان هندی آجیت پارکر احاطه شده بودند. این مجموعه که Sculpt نام دارد، برخی از حشرات، شاخ و برگ و گلهای سفر اخیر میشرا در پاریس را تکرار کرد، که او آنها را با پارچههای سبکوزن محلی مانند پنبه، جین و ژاکتهای ژاکتی رنگآمیزی کرد.
با این حال، خویشتن داری بیشتر یک قصد بود تا نتیجه واقعی. لوازم مجسمهای از سنجاقکها و پروانهها پیراهنهای شانههای گشاد با آستینهای منحنی شکل با سیمهای درج شده را تزئین میکردند، در حالی که درختچههای گلدوزی شده سهبعدی بر روی کتهای جین فراوان با کنارههای چیندار گسترده قرار داشتند. اشکال متناوب بین ساختاری و سیال، و تزئینات فراوان در سراسر. اینها هر دو گرافیکی بودند، مانند نقش مایه سیاه و سفیدی که روی گردگیری سیاه دوزی شده بود با خط شانه ای باشکوه، و رنگارنگ، مانند قطار پولک دار یک لباس شب پرده، که از شاخ و برگ های سرسبز نقاشی های معروف هانری روسو الهام گرفته شده بود.
کودتا تئاتر سرگرمکننده نمایش زمانی رخ داد که مدلها روی سکوی مدور راه میرفتند و مجسمههای هرمی شکل را در کتها و ژاکتهای ذوزنقهای شکل باز میکردند که با طرحهای مناظر کوهستانی گلدوزی شده بودند. «هیجان باید بخشی از مد باشد، اگر نه، چه فایده ای دارد؟ جهان به یک ژاکت سیاه بیشتر از من نیاز ندارد.» میشا گفت. “من می خواهم جنبه هنری خود را حفظ کنم و پرورش دهم، زیرا عاشق خلق کردن و آزمایش هستم.” او همچنین متعهد به رعایت اصول اخلاقی است که ایجاد کرده است: پارچه ها عمدتاً پایدار بودند و از هند تهیه می شدند. انتخاب استعدادهای محلی نمایش شامل سن، جنسیت و شکل بدن بود. و با این وجود، تکنیکهای پیچیدهتر از مد لباس برای تولید قطعات AFEW او باعث ایجاد شغل میشود. به نظر می رسد راهول میشرا با تیک زدن همه جعبه ها، به خوبی در حال تبدیل شدن به یکی از درخشان ترین ستاره های مد هند است.