در فضای لوکس مد، پرابال گورونگ نه تنها به عنوان یک طراح چیره دست لباس های آماده رنگارنگ و پر زرق و برق، بلکه به خاطر فعالیت های بشردوستانه و سیاسی خود، به ویژه در مورد مسائل مربوط به مشارکت و توانمندسازی زنان، شناخته شده است. به یاد ماندنیترین و شاید پرمعنیترین نمایش خلاقانه گورونگ در باند بهار 2020 او بود که بازیگران بسیار متنوعی را به نمایش گذاشت و در روزهای اولیه ریاستجمهوری روز قیامت در آن زمان و از بین رفتن حقوق بشر، این سوال را مطرح کرد: «چه کسی آیا آمریکایی می شود؟” اکنون، گورونگ بار دیگر از هنر خود استفاده میکند تا آغوش خود را برای همه باز کند، فقط این بار با یک شریک شگفتانگیز.
این طراح با خردهفروش JCPenney در خط جدیدی با نسخه محدود به نام “iMPOWER” همکاری کرده است که در وبسایت JCPenney و در فروشگاههای منتخب در تاریخ 2 مارس منتشر خواهد شد. این مجموعه از 25 لباس و کت و شلوار تشکیل شده است که اندازه آنها از XS تا 3X متغیر است و همه آنها زیر 100 دلار قیمت دارند. رنگهای چاپی و رنگهای زیادی در این پیشنهاد وجود دارد، با سیلوئتهایی که شامل مینی کمربند، LBD پولکدار، و پیراهنهای خنک روز است. همانطور که گورونگ توضیح میدهد، “من میخواستم این زنان ظاهری آسان و قدرتمند داشته باشند.” او می افزاید: «در هر زن دوگانگی وجود دارد، مردانه و زنانه، و من عاشق بازی با آن هستم. من عاشق گفتگو بین تمام جنبه های مختلف یک زن هستم.» میشل ولازلو، مدیر اجرایی JCPenney، میگوید که همکاری با Gurung بسیار با DNA خردهفروش و آنچه که طیف گسترده خریداران آن به دنبال آن هستند، مطابقت دارد. او میگوید: «هدف پرابال در طراحی با مأموریت ما در JCPenney همسو است – جشن زیبایی در همه زنان.