Fever Ray’s Fire of Love

کارین درایجر از Fever Ray در طول 14 سال کار خود به عنوان یک هنرمند انفرادی، چند جهان خاص خود را از شخصیت‌ها خلق کرده است. تصاویری برای اولین آلبوم با نام خود – که در سال 2009 منتشر شد، در حالی که The Knife، گروه الکترونیکی دوست داشتنی که با برادرشان اولوف تشکیل دادند، در حال وقفه بود – Dreijer را به عنوان نوعی دیدگاه شمنی و طیفی از افسردگی پس از زایمان تصور می کرد. با صورت کیک شده با آرایش سفید آرسنیک و نقاشی شده با مثلث و دندان های بزرگ. بازگشت در سال 2017 با جسورانه، مهاربندی غوطه، Dreijer آهنگ‌های ساینده و آماده برای کلاب و اشعار صریح را به شخصیتی منتقل کرد که به بهترین وجه به عنوان یک لذت‌طلب خالص با تمایل به پیچ خوردگی توصیف می‌شود. با یک کلاه طاس و آرایش ارغوانی لکه‌دار و درخشان، روحیه‌ی دگرگون درایجر در همه چیز از کت و شلوارهای بدنسازی اغراق‌آمیز گرفته تا لباس‌هایی که از کریستال‌های صورتی تند و مروارید می‌چکیدند.

با این حال در آخرین ویدیوی خود، برای “Even It Out” – چهارمین و آخرین تک آهنگ از آلبوم جدید آنها رمانتیک های رادیکال، جمعه گذشته منتشر شد – Dreijer به غیرمنتظره‌ترین شکل خود تبدیل می‌شود که ریشه در زنانگی ساده‌تر دارد. حداقل در ظاهر مستقیم: به عنوان یک خون آشام جان واترز بداخلاق از طریق باغ های خاکستری، با ابروهایی که در مورب های کمبرا فاهلر لیسیده اند، راهروهای کابینی را در جنگلی که با کاغذ دیواری های شیک تزئین شده است، رژ لب قرمز می زنند، سینه هایشان را با چربی می مالند و قبری را در حیاط خلوتشان حفر می کنند که بعداً به آن می خندند. درایجر در طول یک خط بیس رعد و برق با حسن نیت از ترنت رزنور و آتیکوس راس، در مورد اصرار آنها برای انتقام گرفتن از زکریا، “که بچه ام را در دبیرستان قلدری کرد” زوزه می کشد – یک پژواک خوشمزه (و کاملا تصادفی) از درخشان “من پدر پترا هستم”. صحنه در تار عجیب، اغوا کننده و کمی ترسناک است – به عبارت دیگر، Fever Ray در بهترین حالت خود در روزهای آخر.



منبع