Auguri Moncler! ریک اوونز، پیرپائولو پیچیولی و موارد دیگر در مورد چگونگی جشن گرفتن هفتادمین سالگرد برند

این آغاز یک سری کامل از ابتکارات جهانی Moncler خواهد بود: یک نمایشگاه توری – ملاقات – رویداد با عنوان اکسپدیشن فوق‌العاده در نیویورک، لندن، توکیو و سئول (با یک صفحه چینی فقط دیجیتال) برگزار می‌شود. هفت NFT در پروژه ای با هنرمند آنتونی تودیسکو ایجاد خواهد شد. و یک نسخه جدید و بازطراحی شده از محصول تعیین کننده خانه، کت داون مایا، در 13 رنگ با لوگوی یادبود 70 سالگی ارائه خواهد شد.

Giambattista Valli با مدل ها در نمایشگاه Moncler Gamme Rouge در سال 2016. عکس: Getty



منبع

با این حال، احتمالاً هیجان‌انگیزترین عنصر همه اینها، بازگشت هفت طراح و خلاق به Moncler است که همگی در صعود خانه سهیم بوده‌اند. اندکی پس از خرید Moncler در سال 2003، روفینی مدلی از همکاری را آغاز کرد – که با Junya Watanabe، Fendi، و Nicolas Ghesquière در دوران Balenciaga شروع شد و در حال حاضر توسط غول مشترک که پروژه Genius آن است، به عنوان وسیله ای برای تولید “انرژی” ظاهر شد. که روفینی به عنوان نیروی محرکه برند توصیف می کند. اکنون با برخی از قهرمانان اصلی آن داستان متحد می شود: فارل ویلیامز، ریک اوونز، تام براون، پیرپائولو پیچیولی، جیامباتیستا والی، هیروشی فوجیوارا و فرانچسکو راگازی. هرکدام ریف خود را در مورد مایا ارائه کرده‌اند، که در یک سری از نسخه‌های ویژه هفتگی که از 15 اکتبر شروع می‌شود، منتشر می‌شود و هرکدام با کمپینی همراه با یک شخص “الهام بخش” به انتخاب خود طراحان همراه است. همانطور که فارل ویلیامز گفت: “هنرمندان شگفت انگیز زیادی نیز روی این پروژه کار می کنند و من نمی توانم منتظر دیدن همه آنها باشم.”

Remo Ruffini اعتراف می کند که دیگر از تولدهای خود لذت نمی برد: “من خانه ام را می بندم و نمی خواهم کسی را ببینم!” با این حال، وقتی صحبت از Moncler به میان می آید – که امسال 70 ساله می شود – موضوع کاملاً متفاوت است. این شنبه شب در میدان Duomo میلان، Ruffini یک نمایش تولد آزاد برای این برند با حضور 1952 مدل و مجری برگزار می کند که همه توسط مدیر هنری Sadeck Waff طراحی شده اند.