هفته گذشته، وس گوردون، مدیر خلاق کارولینا هررا، نمایشگاه تفریحی را به ریودوژانیرو آورد – اولین نمایشگاه مقصد برای این برند – و همراه با آن، سه روز جشن افسانهای و بسیاری از کایپیریناهای میوه تازه. عصر سهشنبه، مهمانان به آرپ، یک رستوران شیک در ساحل آرپوادور دعوت شدند، جایی که برای اولین بار از کاپهای خوشمزه (به قول محلیها) که با کاچاچا، روح ملی درست شده بود، چشیدند.
شب بعد، وس گوردون از مهمانان به یک اقامتگاه خصوصی باشکوه مستقر در جنگل طراحی شده توسط برل مارکس برای شامی که توسط یک سرآشپز خصوصی تدارک دیده شده بود، پذیرایی کرد که شامل ماهی دودی در آبگوشت آکای و قلب فتوچینی نخل بود که همه قبول داشتند که ماورایی بود. پس از آن، مهمانان با اجرای ویژه ای توسط Mart’nália پذیرایی شدند که با صدای دودی و نواختن سازهای کوبه ای حاضران را مجذوب خود کرد. در طول اجرای او، بسیاری از برزیلی ها، از جمله مدل کارولین ریبیرو، در حال رقصیدن و خواندن هر کلمه در کنار خواننده و ترانه سرای افسانه ای برزیلی دیده می شد. همانطور که او از صحنه خارج شد و همچنان آواز می خواند، یک دی جی وارد شد که مهمانان را تا ساعات اولیه رقصیدند.
علیرغم همه جشنها، تا عصر پنجشنبه، انرژیها به اوج خود رسید. نمایش مد، که قرار بود در بالای تپه ای در ویلا سانتا ترزا در غروب خورشید برگزار شود، به دلیل باران به تعویق افتاد، اما مهمانان در عوض با عجله وارد چادر بعد از مهمانی شدند و آن را به یک پیش مهمانی تبدیل کردند که آغاز به کار را جشن می گرفت. جدیدترین عطر آنها، Good Girl Blush. رقصیدن با ترکیبی از دیجیهایی که ترکیبی از موسیقی برزیلی، اسپانیایی و آمریکایی را پخش میکردند و نوشیدنیهای میوههای تازهتر را مینوشید، که ۷۲ ساعت در ریو به یاد ماندنیترین ساعت را در ریو ایجاد کرد.