اگر این خیلی متا به نظر می رسد، بریمن به این معناست که اینطور باشد. او خط باریکی را بین عملی بودن و درون نگری طی می کند. این مجموعه، مانند مجسمههای گاندام مورد علاقهاش، واقعاً مدولار است: یک ساق بلند مخملی با چاپ لیزری آبی روشن را میتوان بهصورت جداگانه یا با یک لباس کوتاه و یک کتانی کرست پوشید. شلوار جین ریور که با نقشهای خار و قلب بریمن تزئین شده است را میتوان با گردنبند مجسمهای او بیشتر برجسته کرد (به هر حال، مجموعه کوچک جواهرات بسیار زیبای او نیز قابل توجه است). کتهای شانهای نوک تیز که با جین طراحی شدهاند و یک ژاکت پفدار برشخورده که به همان اندازه که روی لباس مجلسی ظاهر میشوند عالی به نظر میرسند و چیزی جز کتانی در زیر ندارند، زیباییشناسی پوشیدنی-مطابق با-وحشی را بیشتر میکنند. بریمن کیفهای شانهای نیز دارد و آنها خوب هستند: اندازههای کاملی در دو رنگ مشکی یا پرزهای لیزری خاکستری با قلب قابل جابجایی و صلیب. به قول خودش، “فقط یک کیف کوچک روزمره.”
با این حال، نقطه مقاومت واقعی در این مجموعه، و در تکامل بریمن تا کنون به عنوان یک طراح، هودی کرست Weslah است: یک کرست سنتی استخواندار و توری که با یک ژاکت هودی با نشانواره له شده است. ایده واقعاً ترکیب کردن لذت هنرمندانه مد بدون فیلتر با سهولت لباسهای کاربردی و پوشیدنی بود. امید او این است که با این دستور العمل بتواند تجارت خود را در سال آینده و بعد از آن گسترش دهد. بریمن خاطرنشان می کند: «قلب واقعی من با زیبایی شناسی آوانگارد است. اما من عاشق چالش تقطیر آن به چیزی هستم که بتوان هر روز آن را پوشید. او میافزاید: «این واقعاً آرزوی من این بوده که فقط افرادی را در دنیا ببینم که لباسهای من را میپوشند.» ارزشمندترین چیز در مورد مد این است که بله، این هنر است، فانتزی است، اما همچنین چیزی بسیار نزدیک به بدن است و وقتی ما آن را هر روز می پوشیم، به نوعی ما را متحول می کند. کرست به خودی خود تبدیل به امضای وسله شده است زیرا همانطور که بریمن میگوید، «بدن و احساس دیگران را تقویت میکند. حتی هاله شما را متحول می کند.» مد رسانه قدرتمندی است و مانند جادو است. او می افزاید، “آنها واقعاً فقط لباس هستند … اما در عین حال، نیستند.”