امی اسمیلوویچ تیبی در اینستاگرام سرگرم کننده است. این طراح مکرراً به DM های دنبال کنندگانش که به دنبال مشاوره مد هستند پاسخ می دهد: از سؤالات گسترده ای مانند “چگونه کمد لباس بسازم؟” به جزئیاتی مانند “چه کفشی می توانم با شلوار مجسمه ای بپوشم؟” با انجام این کار، او بینش مستقیمی نسبت به آنچه که مشتریان و مشتریان بالقوه اش از لباس های خود به دنبال آن هستند، دارد و اوایل امسال متوجه یک الگو شد. او میگوید: «من شروع به دریافت پیامهای دیام از افرادی کردم که میگفتند «استایلم را فهمیدهام، این اصول اولیه را دارم، اما میخواهم چیز بیشتری احساس کنم». «این کافی نیست که یک ژاکت مجلل باشد یا یک شلوار واقعاً خوب بریده شود. شما به دنبال لباس خود هستید تا به شما احساس عاطفی بدهد. اما من میتوانم همین الان بروم و یک تکه گرانقیمت بپوشم و از آن احساسی داشته باشم، و این عملی نباشد و با زندگی من سازگار نباشد. من برای این فصل فکر کردم، چگونه می توانیم بیشتر به خودمان بدهیم؟ چگونه می توانیم به لباس احساسی بدهیم؟»
لباسهای احساسی – لباسهایی که با پوشیدن آنها واکنش نشان میدهند – برای هر کسی متفاوت است. اما شخصی که در Tibi خرید می کند احتمالاً قطعاتی را می خواهد که تعادل خوبی بین عملی و خاص برقرار کند. در این فصل، اسمیلوویچ سیلوئتهایی آشنا در طیفی از رنگهای جالب ارائه کرد: شلوار سالمون و ماکسی چیندار، میدی بنفش و بلوز بدون آستین، ژاکتهای چارتروز با دامنهای میدی آبی سلطنتی. او امیدوار است که این سایه های خاص “دوستان خوبی در زمین بازی”، یعنی در کمد لباس شما باشند. بافت نقش کلیدی در ایجاد تازگی دارد. اسمیلوویچ اشاره میکند که پارچهها از جمله پارچههای اولتراسید، جین و مواد ورزشی ضخیم در کل مجموعه تکرار کمی دارند.
آیا مجموعه پیشگام است؟ نه، اما به نظر می رسد این هدف نیست. در عوض، مانند اینستاگرام اسمیلوویچ، لباسها لباسهای ماجراجوی مشتاق را تشویق میکنند که از منطقه راحتی خود خارج شوند.