غذای فراگیر، اثبات مفهوم کلاس بود، و دقیقاً همان چیزی بود که مؤسسه مطالعات پیشرفته آن را پرورش می دهد: تفکر انتقادی اخلاقی و کاربرد دانش منشوری. شرکت کنندگان در “کت و شلوار قوی” از طیف وسیعی از رشته ها از جمله اقتصاد، بازاریابی، و هنر استودیو ثبت نام کردند. نوتردام دوره مد اختصاصی و مداومی ندارد. اما مانع گفتگو نشد. به نظر میرسید که مشابه یونیفورمهای براون، گفتمان قابلتوجهی در کنترل خود موضوع آشکار شد.
تام براون، طراح و رئیس CFDA، روی یک کاسه ماست مخلوط عسل و گرانولا می گوید: «وقتی اینجا هستید، احساس می کنید که در چنین محیط امن و بسته ای قرار دارید.» سبک. او در حال بحث درباره برداشت خود از دانشگاه نوتردام است، هم 30 سال پیش، زمانی که دانشجو بود، و هم امروز، زمانی که به ساوت بند، ایندیانا بازگشته است تا در کلاسی که به او اختصاص داده شده است، به نام «کت و شلوار قوی: هنر، فلسفه» شرکت کند. و تجارت تام براون.” “من فکر می کنم دانشگاه باید چهار سال باشد که شما واقعاً شروع به باز کردن چشمان خود کنید و معنی چیزها را ببینید. در نوتردام، از نظر ساختاری، می توانید این کار را انجام دهید [with their academic offerings.] اما از نظر فرهنگی، مطمئناً اکنون خیلی بیشتر از زمانی است که من اینجا بودم.»
تفکر آموزشی گسترده، اعتقاد به ارائه خود، و تجربه مبارزه با دانشگاه های ایرلندی از جمله موضوعاتی بود که در “کت و شلوار قوی”، یک دوره ترم بهار که توسط پروفسور مگان سالیوان در موسسه مطالعات پیشرفته نوتردام نظارت می شد، تشریح شد. براون در آخرین دوره کلاس ظاهر شد، دو هفته قبل از اینکه 14 دانش آموز انتخابی پروژه های نهایی خود را تحویل دهند. او به سؤالات دانشجویان، اعضای هیئت علمی و طرفداران به طور یکسان پاسخ میداد – نوعی کباب کردن نیمهکتابی و نیمه ستارهدار در مورد همه چیز از پرسشهای دکمه داغ (“سوال بزرگ غیر سافتبال، چگونه مد شما با سیاست تلاقی میکند؟”) ، به مشاهدات فلسفی (“معنای رد کردن یک جامعه چیست؟”)، و حتی رویای قرار دادن افراد مشهور، مرده یا زنده. براون که کاتولیک است، گفت: “من لباس عیسی را می پوشم.” (خود نوتردام نیز کاتولیک است.)
صبح است در هتل موریس، هتل مدرسه، و ضمیمه ناهار خوری پر سروصدا پر از انواع سوئیت سی مناسب است که برای یک قله اینجا هستند. طنزی وجود دارد که براون در اتاق است: این مرد تا حد زیادی با تغییر فرمت کت و شلوار، یک تصویر برند متمایز و واضح ایجاد کرده است، البته نه به روش معمول شرکتی، همانطور که شاید صحنه را قاب می کند. یونیفورم – کت و شلوار اوج این اصطلاح است – برای براون مهم است، اما نه زمانی که تعمیم داده شود. در عوض، او معتقد است، زمانی است که آنها در یک محدودیت و استحکام خاص ارائه می شوند – یک نوع محوطه زیبایی شناختی، اگر بخواهید – شخصیت استفاده کننده از آن می درخشد. در این طرز فکر، می توان به موازات زندگی دانشگاهی، چیزهای زیادی را ترسیم کرد. به خصوص در مدرسه ای مستقل مانند نوتردام.