برخی از افراد برجسته عبارتند از یک ژاکت خوش تیپ به سبک کادتی با جزئیات طلایی روی آستین ها، یک کت پوست مار براق که روی پیراهن پیژامه نیمه تافته پوشیده شده بود و یک شلوار جین تیره باریک با چکمه های همسان، یک شلوار جین دوزانو پوشیده و یک لباس قدیمی. جلیقه پف دار چهارخانه قرمز، یک هودی زیپ بافت پشمی اینترزیا که یادآور دوران طلایی ابرکرومبی و فیچ است، و یک دامن باری تا مچ پا که با ژاکت دانشگاهی پوشیده شده است. در فصول اخیر، Villaseñor اجازه داده است که سیلوئت خود را پشمالوتر و لمسی نافرمان کند، اما این مجموعه رویکردی محدودتر داشت که ظریف اما رسمی نبود. شاید کمی از الن اروپایی از استودیوی Bally در اینجا ساییده شده باشد و کمی پیچیدگی را به راحتی کالیفرنیا اضافه کند. او گفت: “من همیشه این چیز مرتفع را در جایی که پسرم تی شرت می پوشد و یک کت و شلوار می پوشد، نگه داشته ام.” “او یک جنتلمن مدرن است.”
Rhuigi Villaseñor در سپتامبر گذشته در اولین بازی خود در Bally با نتایج خیره کننده، احساساتی بیهدف را به نمایش گذاشت. این یک نمایش ظریف بود که او با یک کت و شلوار خط دو سینه بسیار بالغ برای پاپیون بیرون آمد. برای کلکسیون پاییز دیشب لیبل خودش در لس آنجلس، او در حالت آشناتر بود و با کهنالگوهای دوران جوانیاش بازی میکرد، بهویژه سبک نماد شکنان مد فارل و گوئن استفانی در خریدهای اولیه، هیپ هاپ و قدیمی.
او قبل از نمایش در پشت صحنه گفت: “این نوعی علامت تعجب در تمام کدهایی است که من ساخته ام.” «من با دوستانم در پمپ بنزینها مینشینم و رویای رانندگی با ماشینهای خوب، راهاندازی برندها و زندگی مجلل را در سر میپرورم. فکر میکنم با این که زندگیام خیلی سریع پیش میرود، مهم است که پاهایم را روی زمین بگذارم و به پایه، به ریشهها برگردم.»
این ایده به روشهای واقعی ظاهر شد، از جمله لامبورگینی با برند رود که به مهمانان خوش آمد میگفت، و فکس سینمایی پمپ بنزین که بهعنوان دکور اجرا میشد (مشارکت لامبورگینی نیز با قطعات مشترکی که در باند فرودگاه نشان داده شد، تکرار شد). اما همچنین در روشی که ویلاسنور برخی از سنگهای محک برند خود را بهروزرسانی میکرد، نمایان شد – سیلوئت کوتاه بسکتبال گشاد، ژاکتهای مسابقه و ورزشگاه، پیراهن پیژامه لولهدار، کت و شلوار پیست، و چاپ شورون که اکنون امضا شده است. اینها صرفاً عناصری از یک سفر نوستالژی نبودند، بلکه احساسی تندتر و واضح تر به آنها داشتند، از اصلاح، برش کمی برش کت ها گرفته تا جاروی ظریف شلوارهای گشاد و شلوارهای کار جین. اگر ویلاسنور میخواست با ایدههای Y2K که دوران کودکی او را نشان میداد بازی کند و اکنون ژنرال Z را جادو کرده است – او گفت که به برادر کوچکترش تکیه میکند تا به او کمک کند تا با آنچه که مصرفکنندگان جوانتر به آن علاقهمند هستند هماهنگ شود – این کار را با دستی ماهرانه انجام داد و موفق به اجتناب از حرکت بیش از حد تحت اللفظی یا احساسی، هر دو حرکت عاقلانه.