ویلی نوریس برای مجموعه Outlier Fall 2023 Ready-to-Wear

تحویل پاییز نوریس به پنج بخش تقسیم شده است. گروه اول یک گورپکور فانتزی از نظر تجاری مطلوب است. نوریس کشف می‌کند که «یونیفورم‌های شرکت فرازمینی»، همانطور که او آنها را در یک پیش‌نمایش نامید، می‌تواند شبیه به Outlier با شلوار جناغی پریشان و رنگ‌شده، کرست‌های پارچه‌ای مایلار، و هودی‌های زیپ‌دار دوخته شده با سمت اشتباه پارچه باشد. این آخرین ایده یکی از ساده ترین اما قوی ترین ایده های نوریس در این فصل است. گروه دو درباره «گردشگری جراحی بین کهکشانی» است، همانطور که لب‌های منفجر شده و صورت‌های باندپی شده نشان می‌دهد، و نوریس را در حال آزمایش با سیلوئت از طریق بمب‌افکن‌های بزرگ، روسری‌ها و پانچوها می‌داند – اینها یک باند قانع‌کننده را در اولین نگاه عمیقا سودمند ارائه می‌کنند. دنیای Outlier.

هر طرفدار علمی تخیلی که به خود احترام بگذارد، Mos Eisley Cantina را به‌عنوان مکان مشهوری از آن کشور می‌شناسد جنگ ستارگاناما برای افراد ناآشنا، یک بار است که در سیاره بیابانی تاتوئین واقع شده است. در اینجا، به عنوان محیطی خیالی برای ترکیب نوریس در پاییز 2023 برای Outlier عمل می کند، بخشی از سری IDEAS که در آن او ایده پردازی لباس را بررسی می کند، که سپس در مجموعه های اصلی Outlier تقطیر می کند.

اما در بین همه این مفاهیم قانع کننده، این زاویه شخصی نوریس است که ضربه بزرگتری را به همراه دارد. طراح مجذوب موجودات فضایی است، زیرا او «اغلب در بسیاری از فضاها احساس بیگانه‌ای باورنکردنی» می‌کند، اما تصمیم گرفته است آرامش را در دیگری بودن خود بیابد، از این رو بیگانگان دوستش. داستان شطرنجی این فصل درباره یکسان سازی اجتماعی در دنیای مردانه سیس هت است. و سپس موضوع اصلاح بدن مطرح می‌شود، که ذاتی هویت نوریس به عنوان یک زن ترنس است، او گفت (“من دائماً با این ایده می‌جنگم که یا آن را تحقیر می‌کنم یا آن را تمجید می‌کنم، جایی که در واقع هیچ‌کدام نیست، فقط همین است”) . صدای نوریس در چشم انداز سیاسی امروز آمریکا – با حمله مداوم آن به ترنس ها و ترنس ها – مهم است، حتی بیشتر وقتی که توسط برچسبی مانند Outlier که عمیقاً ریشه در فایده گرایی دارد پخش شود. لباس مردانه.



منبع اما نوریس نه تنها برای خوشگذرانی ماسک‌های بیگانه می‌سازد، بلکه در حال توسعه مفهوم بهاری خود است، جایی که با هنرمند هوش مصنوعی زاک کرویت همکاری کرد تا مدل‌هایش را به بیگانگان تولید شده توسط هوش مصنوعی تبدیل کند. در این فصل، او با زنده کردن دو مفهوم بیگانه کرویت به عنوان ماسک، آن را به دنیای فیزیکی بازگرداند. کاری که نوریس در اینجا با مجموعه‌ای با عنوان «اثبات» انجام داد، ایجاد یک کانال ارتباطی دو طرفه بین هوش مصنوعی و IRL است. این ایده آخر از مقاله اورسولا کی لو گوین در سال 1986 با عنوان «نظریه داستان کیف حامل» نشات می‌گیرد، که در آن نویسنده فناوری را به عنوان یک کیف حامل فرهنگی تعریف می‌کند، نه یک سلاح سلطه: «فناوری ابزاری برای پیشرفت فرهنگی است تا یک ابزار. نوریس گفت: برای تخریب فرهنگ موجود.

گروه سه بازسازی چشمگیر لباس های چهارخانه است – پیراهن یقه دار زیپ دار در ظاهر هشت مانند کیک داغ فروخته می شود. خیاطی پرطرفدار کتانی تزریقی نوریس در گروه چهار قرار می گیرد، «تجار» او، با سیلوئت های چند لایه کارآمد، و گروه پنج شامل دو ظاهر است: یک ژاکت فوق العاده با لبه زیپ دار با یک دست بیگانه مصنوعی که صورت مدل را با اشاره به ریدلی اسکات می پوشاند. بیگانهو آخرین موجود بیگانه با لباس تی شرتی با شعار “من رفتم.” کت و شلوارهای بدن مانند پاراکورد نیک کیو، یک شاهکار دست ساز فنی، مجموعه را برجسته می کند.

این را تصور کنید، شما در کهکشانی دور، بسیار دور هستید، پس از یک روز طولانی سیاره پرش و ماجراجویی های بین کهکشانی، در Mos Eisley Cantina در تاتوئین نوشیدنی می خورید. به آن سوی نوار نگاه می کنی و یک بیگانه وجود دارد، تنها کسی که چهره ای دوستانه دارد. تی شرت شعار آنها این است: “ویلی نوریس برای Outlier / لباس های آماده پاییز 2023 / نگاه 1/29.” به نظر آشنا می رسد، بنابراین شما خود را باز کنید ووگ برنامه Runway (بله، در کهکشانی دیگر) و متوجه شوید که گالری مجموعه Willie Norris for Outlier متا شده است و درست در مقابل چشمان شما واقعی می شود.