معرفی Durazzi Milano، “نوعی هرمس برای یک نسل جوان”


در دنیای مد ایتالیایی که اغلب در برابر تازگی مقاوم است، Ilenia Durazzi به خاطر خط زنانه Durazzi Milano که به تازگی راه اندازی شده است، مورد توجه قرار گرفته است. قبل از انفرادی، او سال‌ها را صرف ساختن یک شجره‌نامه قوی در تیم‌های طراحی برندهای A-list کرد. پس از فارغ التحصیلی از Firenze’s Polimoda، ابتدا در Balenciaga زیر نظر Nicolas Ghesquière به عنوان طراح لوازم جانبی مردانه، سپس در Maison Margiela به عنوان رئیس طراحی لباس مردانه (او بخشی از یک گروه خلاق بود که Matthieu Blazy را نیز در لباس زنانه شامل می شد) شروع کرد. او در حال حاضر مدیر طراحی مردانه در تادز زیر نظر والتر چیاپونی است.

تجربه به دورازی دیدگاهی بالغ در مورد بازار امروز داده است و او بدون هیچ انگیزه یا جاه طلبی، برند خود را در سطح بالایی از طیف مد قرار می دهد. دورازی گفت: «من آن را نوعی کلاسیک جدید می نامم. او متولد سال 1989 است و برداشتی جوان و کمی نامتعارف از این موضوع دارد. او گفت: «نسل من رویای چیزهایی را در سر می پروراند که به زیبایی ساخته شده اند که در آزمون زمان مقاومت کنند. من طراحی خوب را دوست دارم، چه یک مبلمان، یک خانه یا یک فضا. نام تجاری من در مورد اصالت و یک POV قوی است. مفهومی و پیچیده، لوکس و در عین حال پوشیدنی، نوعی هرمس برای نسل جوان است.»

اکنون که خیاطی و حس جدیدی از ظرافت در حال ظهور است، قطعات مینیمالیستی Durazzi Milano با برش دقیق و مینیمالیستی همسو هستند. دمای هوا. چیزی که آنها را متمایز می کند، التقاط پرورش یافته طراحی آنها است. دورازی یک اسب‌سواری فداکار و همچنین خبره هنر معاصر است و اشتیاق خود را در خلاقیت‌هایش می‌ریزد: «من می‌خواستم به نوعی ظرف زندگی ببخشم که تمام جهان من را در بر بگیرد.



منبع