مجموعه پیش از پاییز 2023 مکس مارا

اگر مرلین مونرو امروز زنده بود، در یکی از کت‌های خرس تدی مکس مارا فوق‌العاده به نظر می‌رسید – حداقل این همان چیزی است که ایان گریفیث معتقد است. او در یک قرار ملاقات قبل از پاییز گفت: «ما حروف اول MM یکسانی داریم. اما همچنین تقارنی بین سمبل جنسی مانند او وجود دارد که می‌خواهد از شخصیت بمب جنسی خود فراتر رود و زن باهوش مکس مارا که گاهی می‌خواهد جنبه معقول‌تر خود را رها کند.»

برای این منظور، او دو نمونه اولیه از کت‌های مکس مارا را دوباره ویرایش کرد که جلد مجله آینده‌اندیش ایتالیایی را زیبا کرد. آریانا در سال 1961. سبک بسته بندی منظم کمربند در ترمه شتری رنگ درست در کمد لباس روزمره مرلین جا می شد. عکس معروفی از او در متروی نیویورک وجود دارد که در آن یک کت بژ پوشیده است. گریفیث توضیح داد: “من نمی خواستم روی گزینه های فرش قرمز تاکید کنم.” “فقط چیزهایی که او برای معاشرت با دوستان هنرمندش می پوشید.”

لباس‌های جین خمیده این فصل را در سایه‌های آرایش ملایم، لباس‌های مکانیکی الهام‌گرفته از لباس کار، و شلوار نجار به‌اندازه مردانه، با ساتن رازیمیر یا دوشس شیک، انتخاب کنید. کت خرس تدی، که اکنون 10 سال از عمرش می گذرد، با رنگ تمشکی جدیدی ارائه شده است که به آرایش های مورد علاقه مرلین اشاره دارد. رژ لب‌ها، لاک‌های ناخن و ریمل‌ها روی لباس خواب‌های ابریشمی ضعیف چاپ می‌شدند، که ممکن بود زیر یکی از کت‌های شتری نمادین مکس مارا به آن‌ها حالت داده باشد. گریفیث به شوخی گفت: «این مجموعه واقعاً درباره نمادهای روی نمادها است.

گریفیث روی سالی تمرکز کرد که مونرو در نیویورک، دور از استودیوهای هالیوود گذراند، زمانی که او مشتاق بود با محیط روشنفکری و خلاق شهر درآمیزد. آن زمان در زندگی او موضوع الیزابت ویندر بود مرلین در منهتن: سال شادی او، کتابی که الهام بخش گریفیث شد تا روی مجموعه ای کار کند که او Iconoclassics نامید. او گفت: «البته از این عنوان بیش از حد استفاده می‌شود، اما من واقعاً معتقدم که مرلین شایسته آن است.

با این حال، در مورد مرلین نمی توان از زرق و برق اندکی اجتناب کرد، بنابراین یک لباس پوشیده از بدن در آغوش کشیده با تافته به رنگ شامپاین، و همچنین یک عدد مشکی منحنی در پیراهن تکنو و یک لباس اسلیپ احساسی با پولک های زیر لایه ای از ژرژت نیز وجود داشت. در تصویر. اگر گریفیث می‌خواست ادعا کند که مکس مارا یک برند آغشته به مفاهیم نمادین است، بدون در نظر گرفتن وضعیت استفاده بیش از حد این لقب، به نتیجه رسید.



منبع