مجموعه لباس مردانه فیپس بهار 2024

فیپس یک نام محبوب در آمریکا است. اسپنسر فیپس در تماسی از لس آنجلس، جایی که او از پاریس نقل مکان کرد، گفت: «یک چیز خنده‌دار که برای من در بازگشت به ایالات متحده چیز جدیدی است، این است که فیپس در اینجا یک نام بسیار رایج است. یک باشگاه استریپ، یک مرکز خرید، یک خواربار فروشی وجود دارد، [and] بر اساس تحقیقات طراح، یک مرکز رادیولوژی، به نام فیپس. حتی سه دریاچه جداگانه در آمریکای شمالی با نام خانوادگی طراح وجود دارد.

خوشبختانه برای فیپس، مرد، و برای فیپس، برند، به نظر نمی رسد که برچسب مد دیگری به همین نام وجود داشته باشد. طراح از این کشف در مجموعه بهار 2024 خود استفاده کرد و لوگوی خود را به تکه های ماشین مسابقه ای تبدیل کرد که کمتر فرمول 1 به نظر می رسید تا NASCAR – او به شوخی گفت: “نسخه پایین بازار”.

این تفسیر بصری از نام او به عنوان پایه ای محکم برای مجموعه جدید عمل کرد. او درباره نقطه شروع خود گفت: «همه اینها بر اساس شخصیت‌ها و فقط مردم عجیب و غریب آمریکایی است. پیچ و تاب فیپس همان حس شوخ طبعی بود که او به لباس های چهارخانه، جین و کاموی خود آورد. او گفت: «به خصوص در مورد لباس‌های ناهموار آمریکایی، همه چیز بسیار جدی است، اما من با افرادی برخورد کرده‌ام که با ارائه‌شان بسیار خنده‌دار و عجیب هستند.

همچنین یک تکان دادن سر خفیف وجود داشت – کج خلقی همجنسگرا. فیپس درباره مشتری خود گفت: «او می داند تام فنلاند چیست. این به وضوح در عجیب و غریب و جذاب بودن یک جفت چرم قدیمی ترکیب شده با شلوار جین دیده می شود. فیپس بچه های قدیمی را از کجا پیدا می کند؟ او توضیح داد: “من مکان های عجیب و غریب خود را برای به دست آوردن آنها دارم.” “هیچ کس واقعاً بچه های پیر را نمی خواهد، آنها فقط آنجا می نشینند.”

فیپس کسب و کار خود را به ساختار «اکنون خرید» تغییر داده است. او گفت: «این مدل بیشتر با این صمیمیت دیجیتالی که از چیزهای آنلاین دریافت می‌کنید، مطابقت دارد. از اواخر سال گذشته، طراح شروع به قرار دادن خود در جلو و مرکز تصاویر مجموعه اش کرد و ویدئوهایی را در اینستاگرام منتشر کرد که به سبک کلاسیک “GRWM” (با من آماده شو) لباس می پوشاند. او توضیح داد که بازخورد مثبت آنی بود. حرف زدن ارزش داره به مشتری شما در مقابل در آنها، به نظر می رسد غذای آماده است.

این که فیپس خود مردی با ریش عالی و استایل جالبی است که ورزش می کند – و ماهیچه هایش در ویدئوها به نمایش در می آیند – مطمئنا کمک کننده است. (“صمیمیت” درست است!) نظرات او تقریباً بخش های مساوی “تشنه” و سوالات خرید است، اما تقریباً همه آنها در مورد محصول هستند – چه خوب به نظر برسد در یک جفت یا شلوار جین یا چگونه کسی می خواهد آنها را بخرد. تا آنها را به همان روش بیرون بکشد. این بازاریابی DTC 2024 است که به درستی انجام شده است: مشتری خود را در جایی که هستند ملاقات کنید، در اواسط اسکرول.

منبع