کیم جونز قصد داشت در 23 مارس از مجموعه پیش از پاییز مردان دیور خود در هنگ کنگ رونمایی کند. این نمایش قرار بود از مدل تماشای باند این خانه در مصر در دسامبر 2022 پیروی کند تا اینکه ماه گذشته برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد. جونز به جای آن مجموعه را از طریق این lookbook ارائه می کند.
«ظرافت» و «بی زحمتی» کلمات کلیدی برای درک جدیدترین مجموعههای جونز در مردان دیور هستند. جونز درست خارج از دروازه، اما به ویژه در جدیدترین ترکیب پاییزی خود، برداشت ملایم تری از لباس های مردانه پیچیده ساخت. در مرکز این چشم انداز، مناسبت او بود و هنوز هم هست. جونز گفت، این ترکیب قبل از پاییز “درباره سادگی و پیچیدگی از طریق سهولت” است و ایدههایی از روان بودن و خوشپوشی و “لذت لباس پوشیدن” را تداعی میکند.
جونز میراث کریستین دیور و ایو سن لوران را در یادداشتهای خود بررسی کرد و به لباسهای روانی که با برشهای قاطع و در عین حال بخشندهای که بدن را مشخص میکرد و به تعریف ظرافت در نیمه دوم قرن بیستم کمک میکرد، اشاره کرد. در این مجموعه، جونز همچنین ساخت لباسهای مد و لباسی را که برای پاییز معرفی کرده بود، گسترش داد، جایی که به لباس «دبوسی» 1950 موسیو دیور اشاره کرد، با برونیابی گلدوزی راه راه از لباس «Pépite» سال 1952 خانه و گلدوزی سنت لوران و استفاده از آنها از 1988. به پیراهن جذاب
در اینجا، جونز کراواتهایی را که از مجموعه «Trapèze» سنت لوران گرفته شده بود، به کار برد و آنها را به جای پلاکها روی پیراهنها و بر روی تفسیرهای آرام جلیقه اعمال کرد. این ساختگی ها اولین تکرار واقعی جونز از کت و شلوار سه تکه را در دیور به ارمغان آورد، با این حال این شبح بیشتر تداعی کننده یک ردای آسان بر روی یک پیراهن آسان است تا یک #لباس سه تکه مردانه فشرده. آنها بر برداشت جونز از ظرافت پوشاک مردانه معاصر تأکید می کنند که به جای زره پوشیدن مرد را نرم می کند.
در جاهای دیگر، جونز یک جلوه برگردان شال شناور بسیار باشکوه روی مانتوها و ژاکتهای شلختهاش خلق کرد و در زیر شورتهای گشاد، ارگانزای لایهای را در یک اشاره بازیگوش و در عین حال جذاب به لباسهای مجلسی که پیشینیانش در سالنهای دیور ارائه میدادند، خلق کرد. با توجه به بحث قوهای کاپوتی، ایدههای سبک اواسط قرن دوباره مطرح شده است. اینها تقریباً به طور انحصاری برای لباسهای زنانه اعمال میشوند و لباسهای مردانه لوکس به همراه خود کاهش مییابد، اما برای جونز نه.
در واقع، آنچه در مورد تفسیر مجدد جونز از زرق و برق اواسط قرن متقاعدکنندهتر است این است که ببینیم این برتری در متن لباسهای مردانه معاصر چگونه به نظر میرسد. امروزه در مردان دیور، ظرافت و ظرافت طنازانه معادل ظرافت و عمل گرایی، مجلل و سودمندی است. به کلاسیک بودن و در عین حال جدا از مردانگی سنتی. دیدن آشکار شدن آن بسیار هیجان انگیز است.