وقتی کسی به کارگردان مشهور فیلم موج نو فرانسوی اریک رومر فکر میکند، تصاویری از سواحل دلپذیر، استراحتهای بیپروا و رنگهای متمایز ساعت طلایی ذهن را پر میکند. عکسهایی از فیلمهای او از تابستان تا پاییز عالی میسازد.
فیلم Claire’s محصول 1970 رومر زانو الهام بخش تحویل اولیه این فصل در Derek Lam 10 Crosby. این به لباسهای تابستانی آرام تبدیل شده و در طیف وسیعی از کاغذ دیواریهای چاپ گلدار از هم جدا میشود و رنگی را برای استایلی شیک با نوستالژی ایجاد میکند. بیشترین تداعی کننده این حال و هوای دلربا و پایان تابستان، جین بسیار نرم و لطیف با شستشوی سبک بود – یک تجارت رو به رشد در 10 Crosby – همراه با تیهای بافتنی زیبا و کتهای شیک توید.
تحویلهای بعدی، که با رنگهای خنثی خاکی و سایههای ملایم اسطوخودوس و سبز مطابق با نام «قبل از سقوط» خود عمل کردند، نشانههای خود را از Rohmer’s 1998 گرفتند. قصه پاییزی. خاص ترین در این بخش، جدایی با جزئیات قلاب بافی تناژ شده بود، اگرچه لباس های چین دار در پارچه های چاپ شده و تک رنگ برای مشتریان اصلی درک لام جذاب خواهد بود. شاون ردی، معاون طراحی لیبل، با تکیه به جداییهایی که سبکشان آسان است، مانند ژاکتهای سفید دوزیشده، یا لباسهای تابستانی از جمله شلوار جین و لباسهای هوادار، در ارائه چیزی که بهعنوان «از پیش استایلشده» توصیف میکند، موفق میشود. جا رختی.
مردمی که فیلم های رومر را پر می کردند اغلب جوان های بیست و چند ساله خود بودند. در حالی که این مجموعه حال و هوای عاشقانه و جوانی آنها را به تصویر می کشد، تک تک قطعات آنقدر بزرگ شده اند که از لباس های تعطیلات تابستانی به زندگی روزمره ساکنان شهری گذر کنند.