برای بهره بردن از این روح، Pickersgill الهام بخش اصلی را از طریق یک کلاسیک کشف کرد نمایشگاه Vanity Fair عکاسی خلاقانه به کارگردانی آندره لئون تالی فقید. انتشار سال 1996، با عنوان “اسکارلت در سرپوش”، جهان را از نو تصور کرد. بر باد رفته با حضور سیاهپوستان در جلو و مرکز، نائومی کمپبل نقش نمادین اسکارلت اوهارا را بازی میکند. Pickersgill از عکسبرداری به عنوان یک راهنمای قدرتمند استفاده کرد. او با استفاده از لباسهای کوکتل شیک با شنلهای نیمه شفاف، یک لباس مجلسی سبز کلی با قطاری دراماتیک و یک کت خز مصنوعی سفید بزرگ، به دیدگاه تالی از اشراف سیاهپوست دست یافت. اینها لباس هایی هستند که برای ورود بزرگ ساخته شده اند. Pickersgill رویکرد این فصل را به عنوان “گرفتن ایده ها از گذشته و مدرن کردن آنها” توصیف می کند. او تمام تلاش خود را کرد تا با ست کردن یک دامن حجیم با، مثلاً یک تی شرت، از تعبیر «لباس» از زرق و برق قدیمی جلوگیری کند.
در این مجموعه نیز قطعات اصلی آزمایش شده و واقعی گرتا کنستانتین وجود دارد. به عنوان مثال: قطعات ساخته شده در پارچه نوآورانه “نئوپرن” که Pickersgill در فصول گذشته از آن استفاده کرده است. رنگ غنی یکی دیگر از خطوط تکراری است. این بار Pickersgill از سبز کلی، آزلیا و آبی طاووسی استفاده کرد – رنگ هایی که می توان در صحنه فیلمبرداری یک فیلم هالیوود قدیمی پیدا کرد (از آنجایی که آنها به خوبی در سیاه و سفید ظاهر شدند). البته از تکنیک ها و پارچه های جدید نیز استفاده شد. مهمتر از همه، لباسهایی که از ابریشم ساخته شدهاند. Pickersgill گفت: «این یک پارچه قدیمی است که آنها در گذشته در دادگاه از آن استفاده می کردند. “این مانند یک پارچه کاغذی است که بدون سنگین کردن لباس، حجم زیادی به شما می دهد.” در مجموع، مجموعه جدید نشان دهنده یک گام سلطنتی و مطمئن به جلو برای گرتا کنستانتین است.