مجموعه آماده پوشیدنی Sea Spring 2023

Sea بخشی از موجی از برچسب‌ها، از جمله Bode و Eckhaus Latta است، که با گذشت بیش از چند سال از قرن جدید دیجیتال، ترجیح دادند روی کار خود تأکید کنند. قرنطینه فقط تعهد Sea به صنایع دستی را تقویت کرد. پائولینی می‌گوید: «در طول همه‌گیری، ما صنایع دستی و کارهایی را که زنان در خانه بودند، مطالعه کردیم. من فقط به Etsy و کارهای دستی و روش های مختلفی که زنان وقت خود را مشغول می کردند نگاه می کردم، مانند قلاب بافی یا سوزن دوزی. خیلی لمس کننده است و [something] من شخصاً بسیار جذب می شوم. “من همیشه می خواهم [our designs] مثل گنج های کوچک باشد و برای مردم خوش بینی و شادی بیاورد.»

تمرکز در Sea معمولاً یک لباس کاملاً ظاهری است، چیزی که بخش بزرگی از طرفداران این برند می‌خواهند و می‌پوشند، اما یک پیراهن کمپ کاربردی که با شلوارهای جادار طراحی شده است، بر جذابیت لباس‌های ترکیبی که می‌توانند لایه‌بندی شوند تأکید می‌کند. یا با لوازم اصلی کمد لباس پوشیده شده است. همچنین لباس و جلیقه‌ای که شبیه گلدوزی‌های الهام‌گرفته از اسلاو بود، جالب توجه بود، که یادآور این است که سنت‌های صنایع دستی زیادی وجود دارد که طراحان می‌توانند کشف کنند. این دو به تازگی از سئول برگشته اند.



منبع

ظاهر لحافی دست‌چین شده این برند بسیار موفق بوده است. برای فصل بهار، سی از لحاف‌کاری‌های نمونه‌بردار بازدید کرد، اما با ترکیب آن با قلاب‌بافی، سطح آن را افزایش داد. قطعات لحافی بودند که بیشتر حسی انتزاعی داشتند، که یک پیشرفت خوشایند بود، همانطور که مشاهده این تکنیک برای قطعات غیررسمی تر مانند کت تابستانی و ست های کوتاه به کار رفت. پائولینی گفت که استایل‌های غیررسمی به کلکسیون می‌افزایند، حساسیتی که با توجه به ظاهر طراح جواهر و استایلیست، وندا کارتر، برجسته می‌شود. لباس‌های سفید کار با جزییات قلاب‌بافی دستی یا قلاب‌بافی دستی، و همچنین ظاهر تک شانه‌ای، موضوعی بودند. Rick-rack نه تنها به عنوان یک پیرایش، بلکه برای ایجاد درزهای منحنی استفاده می شد که در کنار هم قرار گرفتن، ظاهر زیبایی از برش همیشه ارائه می داد.

خیابان کانال، در اطراف برادوی، برشی بدون روتوش از شهر نیویورک را ارائه می دهد. در میان سنگ‌ریزه‌ها و ویترین‌های کرکره‌ای پر از برچسب‌ها و برچسب‌ها، فروشگاه Sea واحه‌ای از آرامش است، نشانه‌ای با لوگوی شاخ و برگ آن چراغی از عشق از زمان افتتاح آن در سال 2018، نه سال پس از تاسیس برند مونیکا پائولینی و شان موناهان است. در همان زمان بود که بوهمینیسم هنری Sea شروع به تبدیل شدن به روستایی حیله‌گری کرد که امروزه به آن معروف است.