شاید به درستی، موضوع اصلی مجموعه پاییز 2023 تکامل بود. کوهن گفت: «دختر ما در حال بزرگ شدن است. او به سراسر جهان سفر کرده است، او آخرین کسی است که در زمین رقص است. او این دختر نازنین است که اکنون کمی برتری دارد. قبل از اینکه او بی گناه بود، اکنون او تکامل یافته است. او می خواهد در آن لبه برای پاییز مخلوط شود. او بی خیال است، خودجوش است، او را دوست داشته اند و زندگی کرده اند و در حال تکامل است.»
یک دنباله تصادفی از زواید صورتی منجر به ارائه LoveShackFancy در هتل پلازا شد. در حالی که به دنبال ورودی صحیح می گشت، راهنمایی به شکل زنی ظاهر شد که از تاکسی زرد رنگ خود بیرون می آمد و یک تاکسی به رنگ صورتی کمرنگ با پیچک های ابریشمی که تا مچ پاهایش پایین می آمد، پوشیده بود. مشهورترین ساکن ساختمان، الویس شش ساله، خوشحال می شد.
LoveShackFancy به دلیل عدم تنوع در بازاریابی خود به سال 2020 با انتقاداتی مواجه شده است که این برند در آن زمان در یک پست اینستاگرامی به آن پرداخت. کوهن قبل از ارائه گفت که این برچسب “چنین پیشرفت هایی داشته است” و به عنوان مثال به پیوستن آن به تعهد 15 درصدی اشاره کرد.
این برند توسط ربکا هسل کوهن در سال 2013 تاسیس شد و محبوبیت زیادی در طول همه گیری، به ویژه در میان مشتریان Gen-Z پیدا کرد. کوهن تنها با سه مدل لباس – عشق، کلبه و فانتزی – وارد بازار شد و از آن زمان با عروسکهای دختر آمریکایی، تارگت و گوپ همکاری کرده است. او از سال 2020 تاکنون 12 فروشگاه جدید افتتاح کرده است که همه آنها سودآور هستند. کوهن دنیایی از رفلکسها، پاپیونها و تزئینات صورتی بیهیچوجه برای مشتریانش ایجاد کرده است، خواه آنها دختری مشتاق در مدرسه SEC باشند (#BamaRush برای برند بزرگ بود) یا یک مد لباس حرفهای در نیویورک. . کوهن یک روز قبل از ارائه گفت: “دختر اصلی ما دختر کوچکتر است، اما ما زنان در هر سنی داریم.” این بهترین طراح فرقه برای او است. ما با او رشد می کنیم. او ما را از طریق کمد مادرش کشف کرد، سپس تمام دامنها و لباسهای کوچکش را در تابستان خرید.»
کوهن از زمان تحصیل خود در لندن به عنوان الهامبخش یاد کرد، زیرا بسیاری از زنان جوانی که چند سال پیش LoveShackFancy را کشف کردند، شاید اکنون در حال بررسی یک ترم تحصیلی در خارج از کشور هستند. این بلوغ تازه یافته چه شکلی بود؟ این شامل یک پیشنهاد قوی تر از شلوار، برای یک. همچنین کتهای دو سینه با لبههای گشاد، کتهایی با سرآستینهای صورتی که از آنها نمایان میشد، و جزئیات «تند» مانند کریستالهای فلزی، لبههای خام فراوان، و ژاکتهای چرمی وجود داشت. “کمال ناقص” همان چیزی است که کوهن می گوید هدفش را دنبال می کند. زیبایی شناسی LoveShackFancy دارای کیفیتی غیرقابل تغییر در اینستاگرام میس هاویشام است که جذاب است و آمادگی را از بین می برد (کوهن آن را “کشتی شکسته” نامید). پیشنهاد سفارشی یک لباس عروس سفید که از رومیزی های مرتب و توری ساخته شده است، این بهترین را به تصویر می کشد. اما گاهی اوقات کمی زیادهروی میشد: لبههای خام همیشه موجود باعث میشد که برخی از مجموعهها ناتمام یا درهم بهنظر برسند. پولکها، دامنهای کوتاه و لباسهای کوتاه همراه با پلتفرمهای بلند – در حالی که برند بودند – همیشه در ایجاد جلوه یک زن خوش سفر موفق نبودند. با این حال، زنان توئین و زنان مو خاکستری به طور یکسان از این مدل ها عکس گرفتند.
این ارائه مملو از رزهای قرمز، سفید و صورتی (مناسب برای روز ولنتاین)، بادکنکها و انبوهی از طرفداران، تأثیرگذاران و سردبیران لیبل بود. شما به سختی می توانید در گالری برای افرادی که از خود و مدل هایی که در اطراف اتاق چیده شده اند عکس و فیلم می گیرند حرکت کنید. این کاملا منطقی بود. LoveShackFancy، در صورتی که نشنیده باشید، یک پدیده است.