دمنا روی رکورد: طراح Balenciaga در مورد جنجال برند و مسیر او به جلو

آنچه به تصمیم من برای انتخاب نام کوچک مربوط می شود، یک انتخاب واقعاً شخصی و به نوعی هنری است. من فقط برایم مناسب‌تر می‌دانستم که با نام کوچکم صحبت کنم، زیرا مانند پوشیدن ماسک، برخورد با موقعیتم و آنچه را که نشان می‌دهد برایم آسان‌تر می‌کرد. شصت درصد مواقع [my surname] یا اشتباه گفته شده بود یا املای آن، و من با آن مشکل داشتم و با پروژه قبلی من مرتبط بود [Vetements]. می خواستم خودم را از حرفه گذشته ام جدا کنم و فقط خودم را به عنوان دمنا معرفی کنم.

مجموعه نمایش عمدا ساده خواهد بود، تا بتوان روی مجموعه تمرکز کرد و واقعاً توجه را به آن جلب کرد. من آن را به موارد ضروری واگذار می کنم: مجموعه، صدا، نور. من در مورد آن هیجان زده هستم. این بیشتر با شخصیتی که من هستم، کسی که در حال تبدیل شدن به آن هستم، مطابقت دارد. و همچنین بسیار نزدیکتر به میراث این خانه است. ما لباس‌های زیادی را نشان خواهیم داد، لباس‌هایی که شامل کار زیادی است.

در مورد من هرگز به دنبال آن نبودم [spotlight]; این چیزی بود که باید به آن عادت می کردم، یاد می گرفتم که چگونه با خودم کنار بیایم. وقتی چشم‌اندازی برای برند وجود داشته باشد، تأثیر می‌گذارد: شخصی که پشت این چشم‌انداز قرار دارد در کانون توجه قرار می‌گیرد و خواسته یا ناخواسته به نوعی به بخشی از فرهنگ سلبریتی تبدیل می‌شود. این بخشی از کار من است، اما احساس نمی کنم بخشی از آن هستم. این چیزی است که من واقعاً نتوانسته ام به روش درست ارتباط برقرار کنم، زیرا همه می خواهند یک سلبریتی باشند، اما من یک درون گرا هستم که در واقع فقط می خواهم در آتلیه ام باشم.

آیا می توانید توضیح دهید که این مجموعه در واقع چگونه خواهد بود؟

بازگشت به تاکید بر هنر خلق و ساخت لباس چگونه به آنچه در ماه مارس نشان خواهید داد و چگونه نشان خواهید داد؟

این یک تکامل است. وقتی من روی لباس کار می کنم، پیوند بسیار مستقیمی با میراث و کارهای کریستوبال وجود دارد که هنوز به اندازه کافی به لباس های آماده ترجمه نشده است. و من فکر می کنم مجموعه مارس دارای بسیاری از این عناصر خواهد بود. می‌خواهم شما را از آنچه خواهید دید شگفت‌زده نگه دارم، اما سه بخش وجود دارد: یک بخش واقعاً مبتنی بر خیاطی است و آزمایش‌های زیادی در آن انجام شده است، برش، ساختارشکنی و بازسازی، که پایه من در لباس‌سازی است. بخش دیگری وجود خواهد داشت که در آن کار روی سیلوئت است و واقعاً بیشتر مد محور است، بسیار، مانند، شکل. و در قسمت سوم، که احساس می‌کنم بیشتر به میراث خانه مرتبط است، نه آنقدر که من می‌خواهم این همپوشانی را نداشته باشم، بلکه به شکلی که ظرافت مدرن را می‌بینم. مطمئناً چیزهایی وجود خواهد داشت که فکر می‌کنم ما واقعاً در نمایش‌های لباس‌های آماده‌مان کار زیادی انجام نمی‌دهیم.



منبع

اما در عین حال من یک شخص هستم. فردی که عقده ها و احساسات دارد; شخصی که مشکلات زیادی با نام من داشته است و من در سال گذشته سعی کرده ام راه هایی را برای خودم راحت کنم. بنابراین، پوشاندن صورتم به این معنی بود که نیازی به نگاه کردن در عکس‌ها، اینترنت یا Met ندارم. پشتش پنهان نبود [a mask]; برای این بود که بتوانم با تمرکز، و نورافکنی که طبیعتاً با کاری که انجام می‌دهم می‌آید، راحت‌تر برخورد کنم.