اکنون در سی و هفتمین سال خود، فستیوال d’Hyères ممکن است قهرمان مسابقات بینالمللی مد باشد، اما در قلب جوانترین آن باقی میماند، مکانی آرام در ریویرا که در آن خلاقان نوظهور از سراسر جهان سه روز آدرنالینی را صرف معرفی میکنند. کار آنها به برخی از قدرتمندترین بازیگران صنعت.
برای فینالیستهای مد و لوازم جانبی، نمایشهای پر سر و صدا در غارهای غارنشین Hangar de la Mouture در عصر جمعه و شنبه، که برای حدود 900 مهمان در هر شب برگزار میشود، دیدی را ارائه میدهد که دستیابی به آن در پاریس، نیویورک، لندن یا میلان غیرممکن است. امسال، آنها از اینستاگرام، که اکنون شریک رسمی جشنواره است، کمک قابل توجهی دریافت کردند، که برندگان امسال را در پلتفرم خود و برنامه های متا راهنمایی می کند.
در ویلا نوآیل، بین یک کنسرت افتتاحیه پرجمعیت توسط ستاره پاپ بلژیکی اکسل رد، یک برنامه به هم ریخته و مانع از ترافیک توسط ریما عبدالمالک وزیر فرهنگ اخیراً منصوب شده، ارائههای نمایشگاه، یک استاد کلاس SRO توسط هیئت داوران مد. رئیس گلن مارتنز، کارگاههایی که توسط آتلیه مونتکس گلدوزی متعلق به شانل برگزار میشد، فهرست انتخابهای دشواری را در همه جا ایجاد کرد.
مارتنز به یاد می آورد که اولین سفر او به هایرس به عنوان دستیار دوستش لئا پکر بود که در سال 2011 جایزه بزرگ مد را دریافت کرد. یک دهه بعد، مدیر خلاق Y/Project و Diesel به عنوان رئیس هیئت داوران مد بازگشت. او پس از یک صبح (واقعا) طولانی ارائه ارائه کرد: «ما از دیدن چنین گروه التقاطی از طراحان، همه از دنیای هنری واقعاً متفاوت بسیار خوشحال شدیم – من هنوز در حال پردازش هستم.
“برخی می توانید تصور کنید که مستقیماً به یک خانه برتر بروید، برخی واقعاً خلاق هستند و می خواهید تماشا کنید که زبان خود را می سازند و شرکت خود را ایجاد می کنند. اما آنچه کاملاً چشمگیر است این است که همه به شدت مشغول کدهای سازگار با محیط زیست هستند، اینکه مد امروز به چه معناست، فردا چه مدی خواهد بود و چگونه کار خواهیم کرد. همه آنها می خواهند مراقبت بهتری از سیاره زمین داشته باشند و همه آنها برای آن پاسخ دارند. همه آنها واقعاً روی آینده متمرکز هستند.»