همچنین کسب و کارهای جامو بیش از هر زمان دیگری وجود دارد که برای راحتی مدرن، دستور العمل های جامو کلاسیک را به شکل کیسه پودر و بطری دوباره تصور می کنند. Nova Dewi، بنیانگذار Suwe Ora Jamu، که نسخهای از نوشیدنیهای رایج جامو را ارائه میکند، میگوید: «من نقش خود را در جامو بهعنوان پل زدن بین تاریخ و میراث نسل جوان و سبک زندگی مدرن میدانم. ونسا کالانی، بنیانگذار برند ترکیبی گیاهی نونا کالانی، که خانوادهاش چهار نسل در تجارت جامو بودهاند، همین نگرش را دارد. این در حال گسترش روح و جوهر بازگشت به اصول جامو است. کلانی می گوید: «همه نیت خوبی دارند. “این در مورد بازگشت به طبیعت و قدردانی از محیط زیست مانند اجداد ما است.” اندونزی، در نهایت، خانه 30000 گونه مختلف گیاهی است و در میان تنوع زیستی ترین کشورهای جهان است.
در طول دو دهه گذشته، تجدید حیات جامو وجود داشته است. هم به معنای سنتی و هم به معنای مدرن تر. مردایا میگوید در دهههای 80 و 90، ظهور پزشکی غربی باعث شد که محبوبیت جامو دچار تزلزل شود. اما طی دو دهه گذشته و حتی بیشتر از آن پس از همهگیری جهانی، افزایش سلامتی جان تازهای به سنت هزاران ساله داده است. مردایا میگوید: «میل فزایندهای برای بازگشت به شیوههای درمانی سنتی وجود دارد، زیرا مردم میدانند که طب غربی خوب است، اما کامل نیست». “به همین دلیل زمان مناسبی برای معرفی مجدد جامو به جهان است.” طبق گزارش کتابخانه ملی پزشکی، علاقه عمومی به طب جایگزین به طور چشمگیری در اندونزی در طول همه گیری افزایش یافت، و همچنین صادرات جامو به خارج از کشور نیز افزایش یافت.