با نمایش مد در 4/20، مدرسه Sundae با برچسب “Smokewear” هدف بالاتری دارد

لیم به نمایش مد دیگری متعهد نشد، اما انتظارات خود را برای فصل بعدی به اشتراک گذاشت. ما در شرف ورود به نوعی سومین نسخه از مدرسه ساندا هستیم، که محل تلاقی سه شهر جهانی است: سئول، نیویورک و لس آنجلس، زیرا ما در همه آنها جوامع پر رونقی داریم. نمایش های آینده، پاپ آپ های مضمون و پروژه های دیگر در راه است.

با این حال، در نهایت، لیم برنامه‌ای جز «تجربه‌ی حشیش برای افراد مختلف» ندارد. او به صراحت بیان کرد: «همه این براندازی چیزی است که ما آرزوی کشف آن را داریم. نه به خاطر بحث و جدل، بلکه به خاطر یک تجربه بالا با حشیش – نه فقط از نظر فیزیکی، بلکه از نظر یک بالاتر شکل آموزش نیز.» درک دیدگاه های دیگر – شاید این چیزی است که دیشب smorgasbord از شخصیت های شهر و زیبایی های مد در مورد آن بود. مطمئناً به ما کمک کرد تا هفته را با موفقیت به پایان برسانیم.



منبع

از زمان شیوع بیماری همه گیر، لیم و تیمش برچسب را با آن جامعه در هسته آن تغییر شکل دادند و با رویکردی فقط DTC، تجارت خود را به دور از عمده فروشی متمرکز کردند. لیم گفت: «مدرسه ساندا واقعاً در مورد پذیرش دوگانگی‌ها است. «علف هرز و کره ای؟ دو قطب متضاد، اما آنها با هم به یک برند تبدیل می شوند که در آن ما این هویت ها، از جمله مذهب را با هم بررسی می کنیم. «چرا باید خدا به عنوان این شخص سفید ریش به تصویر کشیده شود؟ مگر نمی شود خدا کره ای باشد و علف هرز بکشد؟»