ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی

می توانید بین شال و روسری ها تقسیم کننده های قفسه قرار دهید تا مطمئن باشید که روسری و شال ها همان طور که تا شده اند مرتب سر جای خود باقی می مانند. اگر در نزدیکی مغازه شما، جای پارک به راحتی پیدا بشه، قطعا باعث افزایش مشتری هاتون میشه. اما قطعا به علت مشتری ثابت بودن شما برای گروه طراحی و اجرایی مذکور، تخفیفات لازم اعمال می شود. فضای کوچک مغازه تان و دکوراسیون فروشگاه متوسط شما در معرض یک نورپردازی خاص و ویژه خواهد بود اگر از ۴ نوع روشنایی فوق به صورت استراتژیک بهره ببرید. توجه به لومن لامپ هم در خرید لامپ با صرفه و هم در خرید لامپی که مناسب با فضای کوچک تان باشد کمک کننده خواهد بود. بهتر است نمایی را متناسب با محصولات تولیدی و ارائه کننده خود برای فروشگاه انتخاب کنید. معمولا بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی رنگارنگ و با اشکال مختلفی هستن طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی این فروشگاه ها نباید جوری باشه که حواس و تمرکز مشتری رو پرت کنه. استفاده از عکس ها و پوسترهای شرکت های فروشنده محصولات آرایشی که با دکوراسیون داخلی فروشگاه هماهنگ باشه هم گزینه ی خوب و مناسبی هست.

این روزها ایده های جالب و جدید برای طراحی داخلی مغازه و فروشگاه های مختلف وجود دارد متخصصین طراحی دکور می توانند انواع طراحی را برای فضاهای مختلف چه بزرگ و چه کوچک انجام دهند. همچنان به مشتریان شما این امکان را می دهد که ببینند شما چه کار هایی می توانید انجام دهید، که الهام بخششان برای سفارش خواهد بود. فروشگاهی که چند سال است در یک راسته یا محله جاافتاده و مردم محلی و حتی مشتریان رهگذر به خرید از آن عادت کردهاند، خصوصاً اگر صاحب مغازه خوشمشربی هم دارد که گپی هم با مشتری میزند، دیگر رقیب بسیار قدری برای شما خواهد بود!

ایده های نورپردازی دکور مغازه کوچک بیشمارند اما بهتر است فضای مغازه تان را به خوبی درک کنید، بشناسید و خودتان طراح نورپردازی مغازه ی خودتان باشید. بخشی از کار به همین مشتریان ثابت و میزان وفاداری آنها به اجناس شما بازمیگردد، به این مفهوم که هر مشتری راضی میتواند چند مشتری دیگر را به سمت فروشگاه شما روانه کند پس باید تلاش کنید اعتماد مشتری را جلب کرده و از او برای خودتان یک مشتری وفادار بسازید. یکی از ایده ها این است که ، در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی خودتان فضایی را به نشستن مشتریان و امتحان کردن نمونه های شیرینی پخته شده در آن روز اختصاص دهید . چیدمان شال و روسری زمستانی فضایی لوکس و مدرن را ایجاد می کند ولی با این حال شال های نخی و رنگارنگ و طرح دار تابستانی و بهاره؛ نیز ارزشی خاص خود دارد. استفاده از رنگ سفید و نورپردازی روشن میتونه طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فروشگاه رو مدرن و مجلل کنه ولی چیزی که باید درباره ی این تم رنگی بهش توجه کرد اینکه به نگهداری و توجه از نظر تمیزی بیشتری نیاز داره. اگرچه امروزه مردم از رایانه و دستگاه های الکترونیکی زیاد استفاده می کنند و گوشی های همراه جزیی ناشدنی از زندگی آن ها شده است ولی نیاز افراد به لوازم تحریر خصوصا در فضاهای اداری و یا مدارس و دانشگاه ها همچنان حفظ شده است.

با در نظر گرفتن این موضوع ، راه حل های طراحی نمای فروشگاه ها اغلب برای امکان انطباق با وضع موجود باز گذاشته می شه. بهتر کردن نمای بیرونی یک ملک تجاری می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ارزش مادی آن داشته باشد. با اضافه کردن پنجره به فضای مغازه ، می توانید ، روح تازه ای به این محیط ببخشید. بنابراین در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتما باید برای کم کردن نور محیط از پرده های مناسبی استفاده کنید. دستیابی به یک نور کامل برای نورپردازی فروشگاه کوچک دشوار نیست ، اگر اصول ها و تکنیک هایی را که به نورپردازی و دکوراسیون مغازه کوچک مربوط می شوند فرا گرفته باشید. اصول بازسازی مغازه را از ما بخواهید. اکنون که با اصول اولیه روشنایی مغازه های کوچک آشنایی پیدا کردید نوبت آن است که تا طراحی آن را ایده پردازی کنید! چنانچه در خصوص طراحی ویترین یا دکوراسیون مغازه پرسشی دارید، می توانید از طریق دیدگاه های همین مطلب آن را با ما در میان بگذارید و یا برای خرید مبلمان، انتخاب رنگ ها و چیدمان فروشگاه تان از مشاوره معماری آنلاین اتود استفاده بفرمایید. انتخاب رنگ های تند و تیز می تواند به جذب مشتریان شما کمک کند.

بر اساس اصول فنگ شویی بهتر است دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون ویترین مغازه را با توجه به نیاز مشتری های منطقه ای که مغازه شما در آنجا قرار گفته است طراحی کنید در غیر این صورت ممکن است اغلب مشتری ها با اینکه جذب دکوراسیون ویترین و مغازه می شوند جسارت ورود به مغازه را پیدا نکنند. نا گفته نماند که در خارج از ایران، این نما با رنگ استاتیک تولید میشود و به همین دلیل خاصیتی پیدا میکند، که دیگر ذرات معلق در هوا را جذب نمیکند. روشنایی لازم برای انجام کار: روشنایی لازم برای انجام کار به آن جمله از نورپردازی گفته می شود که جنبه ی تزئینی ندارد و هدف خاصی را دنبال می کند. ساخت دکور طراحی شده و اجرای آن معمولا توسط گروهی چند نفره از افراد خبره انجام می شود.

از موضوعات جالب در طراحی، دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی هست. محصولات آرایشی و زیبایی در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید و عرضه میشن و هر فردی برای انتخاب معیارهای مشخصی داره که تعیین این ملاک ها بر اساس نوع و رنگ پوست فرد هست پس با توجه به این موضوع در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یه فروشگاه آرایشی و بهداشتی باید فضا رو جوری طراحی کرد که انتخاب رو برای مشتریان آسان کنه و امکان تست محصولات رو برای آنها فراهم کنه که باعث ایجاد تجربه ای لذت بخش برای فردمیشه. باید هر سبک که برای نمای مغازه انتخاب می کنید با کاربری آن انجام شود.

رنگ دکور در کنار نورهای رنگی و ترکیبشده با اجناس خاصی که در دکور قرار دارند، میتواند بهترین عوامل قانع کردن مشتری برای قدم گذاشتن به درون دکوراسیون داخلی مغازه فروشگاه شما باشد. شکل ظاهری فروشگاه یا مغازه شما، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری کسب و کارتان می باشد. بازخورد های مراجعه کنندگان نسبت به فروشگاه های آرایشی و بهداشتی در خلق ایده مناسب برای طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی این فضا نقش مهم و اساسی داره و باید در طراحی به آنها توجه کنیم و بکار ببریم. یکی از نکاتی که در طراحی ویترین مربوط به مغازه شال و روسری می بایست به آن دقت شود این است که معمولاً ویترین می بایست پارتیشن بندی مشخصی داشته باشد یعنی محل قرار گیری روسری ها نسبت به محل قرار گیری شال ها کمی متفاوت به نظر برسد. نسبت به اینکه این اجناس سریع فاسد می شوند پس نباید در مقابل تابش نور خورشید و پشت ویترین اصلی که نور طبیعی به آنها برخورد دارد قرار گیرند.

اگه بخوایم با جزییات بیشتری این مغازه رو به تصویر بکشیم میتونیم از رنگ های آبی و سفید و شکل های امواج دریا بر روی دیوار و یا کف پوش استفاده کنیم تا در نگاه اول ماهیت محصولات را به مشتریان نشون بدیم. معمولا در طراحی داخلی مغازه هایی که در کنار گذر قرار داشته و می توانند در طول روز از نور طبیعی خورشید برای روشن نگاه داشتن داخل مغازه خود استفاده کنند، باید در هر یک از دو حالت شب و روز ، نحوه نورپردازی آن مغازه به صورت جداگانه مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد. صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزء معدود صنایعی هست و در طول سالیان سال دارای مشتریان دائمی هست و همیشه در سبد خرید مردم قرار دارن و بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان هاست. چگونگی برقراری ارتباط میان این دو بخش اساسی ترین تصمیم طراحان در آغاز طراحی است و تا انتها در تمامی جزئیات طرح تاثیر خواهد داشت. به محض ثبت درخواست طراحی ویترین و دکور مغازه، ظرف چند دقیقه کوتاه به طراحان مجرب در شهرتان دسترسی پیدا میکنید.

با افزایش جمعیت و تغییر در سبک زندگی جامعه، لوازم آرایشی و بهداشتی را به یکی از مهمترین کالاهای اصلی تبدیل کرده است. نورپردازی عمومی حس امنیت در مشتری ایجاد کرده و اجازه ی کاوش در کل فروشگاه را برای وی فراهم می کند. این چالش ها به مارک های آرایشی و بهداشتی کمک کرده است که از بهترین تکنیک های تجارت زیبایی در صنعت لوازم آرایشی برخوردار باشند. در این فروشگاه، فضا باید جوری طراحی بشه که حالت دعوت کنندگی رو تقویت کنه که میتونیم از راه های مختلف طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی استفاده کنیم مثلا ترکیب عناصر معماری مرتبط با دنیای مدل سازی و عکاسی حرفه ای و یا ایجاد نقاط خاص با کمک رنگ یا نورپردازی های متفاوت میتونه به جذب و دعوت کنندگی فضا کمک زیادی کنه.

در یه فروشگاه هدف اصلی «فروش» هست و فروش با جلب نظر مخاطب و مشتری اتفاق می افته . اگه در فروشگاه محصولات خاصی را میخواهیم عرضه کنیم، انتخاب یه تم موضوعی مناسب به انسجام و جذابیت بصری برند و محصول خاص کمک زیادی میکنه. درمعماری داخلی فروشگاه باید طراحی ورودی فروشگاه، رنگ بندی مناسب فروشگاه، روشنایی طراحی شده، فضاهای خاص فروشگاه، مسیر حرکت مشتریها در فروشگاه را در نظربگیریم. بهتره که محصولاتی که بسته بندی آنها رنگی و متنوع هستن با دکوراسیون بسیار ساده ای در معرض دید قرار بگیرن و برعکس محصولاتی که بسته بندی ساده ای دارن در کنار عناصر رنگی و دیزاین های متنوعی قرار بگیرن. این نوع از فروشگاه ها از زمان گذشته تا به امروز بیش از همه نزد خانم ها در سرتاسر جهان محبوبیت ویژه ای دارن زیرا نماد کوچکی از تجمل و اهمیت دادن به خود هست بنابراین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی این نوع از فروشگاه ها باید به طوری باشد که مشتریان را به خود جذب کند و فروش محصولات را بالا ببرد. همانطور که طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فضای داخلی فروشگاه اهمیت داره ویترین اصلی نیز مهمه در حقیقت سبک کلی فروشگاه رو معرفی میکنه و افراد بیرون رو به فضای داخل فروشگاه جذب و دعوت میکنه.ویترین مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی فروشگاه هست.

بسیاری از گروههای متخصصان طراحی داخلی دکوراسیون مغازه و اجرای آنها، تا مدتی پس از نصب و اتمام کار، به خدمات احتمالی مورد نیاز مشتری، مثلا ایجاد خرابی، نقص و یا احیانا نیاز به تغییرات جزئی در مسائل فنی کار دکور و اجرای آن پاسخ می دهند. برق کار، رنگ کار، ساخت وسایل چوبی و فلزی طراحی شده در دکور مورد نظر، نصب تمامی آنها توسط چندین نفر مختلف، صورت میگیرد. قیمت دکوراسیون و ویترین مغازه کاملا به نوع ایده برای دکور آن بر می گردد که امکان دارد برای هر مغازه هم متفاوت باشد. هر چند که می بایست پیوندی محسوس میان سیمای خارجی و فضای داخلی هر فروشگاهی برقرار باشد، با این وجود می توان این دو بخش را از یکدیگر تفکیک نموده و طراحی آن ها را به صورت مستقل مورد بررسی قرار داد. لذا در اغلب موارد “طراحی داخلی فروشگاه“، به طراحی توامان این دو بخش اطلاق می شود.

از سوی دیگر هرآنچه در داخل فضای فروشگاه برای مشتریان قابل درک باشد به طراحی فضای داخلی فروشگاه مربوط می باشد. این پلان شامل قرار دادن قفسه ها یا باکس ها در خطوط مستقیم برای ایجاد یک فضای سازمان یافته و مرتب است. مدت اجرای این پروؤه 22 روز به طول انجامید که مرحله طراحی که شامل مطالعات ،نقشه های 2 بعدی و طراحی 3 بعدی در مدت 7 روز و 15 روز اجرای بی وقفه که شامل کلیه عملیات اعم از تخریب دکور قبلی – دکور ام دی اف – سقف دکوری – تاسیسات الکتریکی و … این روش ابتدایی برای اندازه گیری نور روز فقط سناریوی بهبود نور کم را در نظر می گیرد، در حالی که بسیاری از وقایع در طول سال وجود دارد که نور روز بیش از حد روشن است و منجر به اذیت شدن چشم افراد در طولانی مدت می شود. در دکوراسیون داخلی فروشگاه، نور و روشنایی هم باید بطور کامل طراحی شود. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که صرفا ساخت یک دکوراسیون لوکس تضمین کننده نیست و باید هارمونی و تناسب کامل بین تمامی اجزا در اجرای دکور مغازه پوشاک وجود داشته باشد.