بانوی پیشرو، د آرماس، یک لباس مجلسی صورتی رنگ لویی ویتون به تن داشت که با دامن موسلین ساتن چین دار دستی کامل شده بود. این لباس به لباس سفید ظریفی که مونرو در سال 1954 پوشیده بود برمی گرداند خارش هفت ساله، زمانی که لباس او به لطف رنده مترو (یکی از نمادین ترین تصاویر در سینمای آمریکا) دور پاهایش می چرخد. د آرماس شبح وزش را تکرار کرد، اما تغییر رنگ آن را از احساس ظاهری دور نگه داشت. به طور مشابه، لباس صورتی ساتنی مدل جولیا دی للیس با دستکش های اپرا همسان برداشتی مدرن از لباس و دستکش صورتی داغ بود که مونرو در سال 1953 می پوشید. آقایان بلوند را ترجیح می دهند.