این طراح همچنین با نوع خاصی از آستین کیمونوی ژاپنی کار کرد تا «ادغام شود [an] نوعی احساس روزمره با سنت های کیمونو. برخی از اینها با کت و شلوارهای کاملاً دوخت تان ست می شدند (او سال ها به عنوان خیاط برای کریستین دیور کار می کرد). ژاکت های بولرو و شلوارهای چین دار با بند آویز که به استخوان سینه می رسید، چشم را بالا می آورد. چوکرهای پررنگ هم همین تاثیر را داشتند.
خنده دار است، من ابتدا گردنبند ژئود را در نگاه اول با یک چوکر پرتره ویکتوریایی اشتباه گرفتم. با تفکر بیشتر، ژئود ممکن است به نوعی عجیب و غریب به عنوان نوعی پرتره از کار تان عمل کند، که از طریق احترام به هنر به اصل طراحی می رسد.
نمایش مارک کنلی دومینو تان بهار 2023 در فضای داخلی سفید درخشان مرکز هنرهای معاصر نیکولاج ارائه شد. ارگ تنها یادآور اتاق بود که این فضا زمانی یک مکان مقدس، کلیسای سنت نیکلاس بود. اما من می روم بیرون و می گویم که مجموعه تان لمسی از الهی داشت. می توان آن را به عنوان موعظه ای در مورد ظرافت خواند.
تان میگوید که مشغول «رابطه بین لباس و بدن» است و در حال کاوش در داشتن فضای بیشتر بین این دو یا چیزی است که ژاپنیها به آن Ma میگویند. یک کت دو دکمه با لبه های حاشیه ای نمونه ای از این موارد است. پشت باز است به جز دو بند که شکلی مانند نماد کانجی برای خورشید ایجاد می کند. طبق وبسایت Unique Japan، Ma ترکیبی از نمادهای خورشید و «دری است که به روی نور باز است، بنابراین رشد، جرقه خلاقیت و آزادی را میدهد». این یک مفهوم زیبا و خوش بینانه است.
ظاهر باز، زیرپوش پنبهای شفاف و دامن نواری با منگولههایی که از لبههای نوک تیز هر دو آویزان بود، مضامین عدم تقارن و لایهبندی را معرفی میکرد. برای قهوهای مایل به زرد، لایه بندی راهی برای ایجاد یک کمد لباس ماندگار است زیرا به شما امکان می دهد آنچه را که دارید به روش های جدید ترکیب کنید. بعداً در نمایش، یک دامن پیشبند کراواتی به ران پا خورد و به یک پارچه زیبا روی لباس پیراهن افتاد.