مجموعه مد لباس والنتینو پاییز 2022

با غروب خورشید که پله‌ها را در نور طلایی و موسیقی متن روح‌انگیز Labrinth غوطه‌ور می‌کند، تسلیم نشدن در برابر اثر طلسم‌کننده دشوار بود. حتی اگر جزئیات خارق‌العاده خلاقیت‌های پیچیولی کمی از دور گم می‌شد، استعداد رنگ‌آمیزی او آنها را تأثیرگذار کرد، به‌ویژه در قسمت پایانی، با مدل‌هایی که تابلویی نفس‌گیر را می‌سازند، جایی که نمی‌توان از حساسیت نقاشی پیرپائولو غافل شد.

در حالی که تنوع به طور قابل توجهی در برخی از کت واک های مد پاریس وجود نداشت، پیچیولی موضعی نسبتاً قاطعانه در مورد این موضوع اتخاذ کرد و بر روی انتخاب بازیگری تمرکز کرد که به اندازه خلاقیت های شخصی سازی شده او در پله های اسپانیایی متفاوت بود. این یک مکان بسیار دشوار است، جایی که تاثیر لباس ها می تواند در بزرگی اطراف گم شود. اما پیچیولی این مکان را به خوبی می‌شناسد (او خندید: «این جایی است که ما هر روز می‌رویم تا اسپرسوهایمان را در کافه‌های اطراف تهیه کنیم». او همچنین خاطراتی از آمدن به پیازا دی اسپانیا در نوجوانی برای تماشای Donna Sotto Le Stelle (زن زیر ستاره ها) از بیرون از موانع دارد. این یک نمایش مد پر زرق و برق بود که از سال 1986 تا 2003 در پله های اسپانیا برگزار شد و مجموعه های مشهورترین طراحان ایتالیایی آن زمان را به نمایش گذاشت و از تلویزیون پخش شد – راهی دموکراتیک برای آشنا کردن مردم با مد بالا.

او گفت: «هنوز احساس حضور در حاشیه چنین رویداد مهیبی را به خوبی به یاد دارم. به همین دلیل او 120 دانش آموز از مدارس مد رم را به این نمایشگاه دعوت کرد. می‌خواستم آنها بنشینند و نمایش را تماشا کنند و بیرون رها نشوند [in] له کردن.»

مجموعه ای که او فرستاد تماشایی بود، پیچیدگی عالی آن جلوه های نمایشی آشکار آن را کاهش داد. برای کتاب‌های تاریخی، او به چند تفسیر مجدد از مضامین مورد علاقه والنتینو گاروانی پرداخت. نگاه 1 یک هیبرید پیومینو/شنل با اندکی بالش بود که دارای گل رزهای تافته سه بعدی قرمز والنتینو بود که روی یک لباس کوتاه با پولک های قرمز رنگ پوشیده شده بود. این لباس از لباس معروف فیستا گاروانی برای اولین مجموعه خود الهام گرفته شده است. در یادداشتی مشابه، پیچیولی برداشت خود را از تم سیاه و سفید والنتینو ارائه کرد که ریشه در قدردانی از موزاییک‌های رومی و همچنین زیبایی‌شناسی هنر دکو در جدایی وین در دهه 1930 داشت. نگاه 100 یک شنل ژولیده بلند بود. او توضیح داد که اثیری و تقریباً بی وزن است، با «ساختی تقریباً علمی» ساخته شده است، با الگوهای هندسی سیاه و سفید که با جراحی بریده شده و از قطعات ریز ارگانزا، توری شانتیلی، و مونتاژ شده اند. نقطه روحی



منبع «مد با هنر تفاوت دارد، زیرا هنر فقط به خودش خدمت می کند، در حالی که مد باید با بدن سر و کار داشته باشد. به همین دلیل است که مد می تواند در مورد مسائل اجتماعی مانند پذیرش تنوع، یا دفاع از حقوق بشر حرفی قوی داشته باشد. اما در عبارات بالاتر، مد به قلمرو شفابخش خلاقیت تعلق دارد و می تواند پیام آور شادی، شعر و لذت بصری نیز باشد.