یک ژاکت پف دار بریده شده – مقوله ای جدید برای این برند – نمونه کامل این دگردیسی بود. این با شکل ظریف A-line ساخته شده بود که در حالی که دور از بدن ایستاده بود در بدن جمع می شد. او توضیح داد: «میخواستم به نظر برسد که شما نمیدانید حجم صدا از کجا میآید». آستین های راگلان پف کرده بودند اما همچنان شکل هندسی مشخصی داشتند در حالی که می توانستند صاف روی بدن قرار بگیرند. در پشت، آنها را با دقت در بالاتنه جمع کرده بودند و جلوه ای را ایجاد کردند که بیشتر برای یک لباس مجلسی ظریف مناسب است تا یک کت سودمند. هلبرز گفت: «سه ماه طول کشید تا آستینها را بپوشم.
لباس بافتنی نیز درمان مشابهی داشت. یک ژاکت آستین کوتاه قهوهای رنگ به لطف دوختهای مخصوص شکل شیبدار ملایمی داشت که باعث میشد شکل آن به بدن نزدیک شود. یک یقه یقهپشت شش لا که از رنگهای سیاه، سفید و بنفش ساخته شده بود، به کیفیت مارپیچ رسید و نرمتر از نرم بود. در همین حال، یک تی شرت قد ¾ به راحتی یک تی شرت را داشت، اما با دنده های ضخیم کمی روکش شده بود که آن را به چیزی رسمی تر تبدیل می کرد. هلبرز گفت: «وقتی این را می پوشید، مهم است زیرا مانند یک مجسمه است. «و یک مجسمه خوب همیشه در متن خود می نشیند. این در مورد ادعای فضای اطراف شما است.
یک کت ماشین در رنگ قهوهای شکلاتی از جلو سودمند به نظر میرسید و در پشت دارای یک روسری بزرگ بود که شکل آن یادآور یک روسری یا روسری با روکش ماهرانه بود. شنل “آبی زنده” مستطیلی بود با برش گرد در امتداد یکی از اضلاع بلند. هلبرز در حالی که شنل را بهطور ماهرانهای دور بدن مدل میپیچد، گفت: «اشارههای بدن به همراه حجم انتزاعی، این چیزی است که ظرافت را تعریف میکند. یک جفت شلوار چرمی ساده دارای یک دور کمر پیچیده بود که از 40 دارت تشکیل شده بود تا جلوه ای چرخان از کیسه کاغذی به کمر داشته باشد.
ارائه پاییز 2023 Fforme در گالری در چلسی برگزار شد. این مکان مناسبی برای نمایش رویکرد پل هلبرز در ساخت لباس بود که حول کنجکاوی و آزمایش با اشکال معماری می چرخد. برای این مجموعه سوم، هلبرز به گسترش واژگان بصری برند ادامه داد و بر روی شکلهای حجیم و جزئیات ظریف که قطعات روزمره را ارتقا میداد، تقویت کرد. او در طی یک قرار ملاقات گفت: «برای من این دگردیسی از کاری است که قبلاً انجام میدادیم. او با خنده اضافه کرد.