آخر هفته گذشته در لس آنجلس، Vogue Club برای قسمت بهاری خود بازگشت با بنیانگذار آشنا شوید با اولامید Olowe از Topical. مهمانان در نسخه وست هالیوود برای یک برانچ جشن گرد هم آمدند و پس از آن یک گفتگوی روشنگرانه درباره سفر کارآفرینی اولو به عنوان یک زن سیاهپوست جوان که وارد صنعت زیبایی شده بود، برگزار شد. در کنار اعضای باشگاه Vogue، مهمانان مهمانی شامل ژاک آگبوبلی، کریستین کوئین، کورا دلانی و ووگ بریتانیا جولیا هابز این جشن شامل یک لیست پخش با سرپرستی سردبیر، مجموعهای از لقمههای صبحانه، میموزاهای بیپایان و گلهای بیا بلومز با پالت رنگی الهامگرفته از بستهبندی Topicals بود.
اولامید در سال 2015 زمانی که برند زیبایی SheaGIRL را با همکاری SheaMoisture که بعداً توسط Unilever در سال 2017 خریداری شد، به عنوان یک کارآفرین شروع کرد. اکنون در تنها 26 سالگی، اولامید اولو در حال حاضر عضو 30 زیر 30 سال فوربس شده و ایجاد کرده است. سریعترین برند مراقبت از پوست در Sephora. میل اولو برای تأسیس برند خود ناشی از تجربه خود او بود که در دوران نوجوانی در ال پاسو با شرایط مراقبت از پوست دست و پنجه نرم می کرد و منابع و محصولاتی را که واقعاً به آن نیاز داشت، پیدا نکرد. “چند آماری که من را تشویق کرد تا به شکاف بازار برای مشکلات پوستی توجه کنم این است: از هر چهار آمریکایی یک نفر با یک بیماری مزمن پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، هایپرپیگمانتاسیون یا آکنه زندگی می کند. حدود 50٪ از متخصصان پوست و ساکنان دانشکده پزشکی خود را اعلام کردند. آموزش آنها را برای درمان پوست رنگی آماده نکرده است. علاوه بر این، 75 درصد از شرکت کنندگان در کارآزمایی بالینی سفید پوست هستند، که به این معنی است که اکثریت قریب به اتفاق محصولات موجود در بازار از نظر ایمنی یا اثربخشی بر روی پوست های تیره تر آزمایش نشده اند.”