برونر و من مدتی را برای کاوش در Blue In Green که او توضیح میدهد یکی از پیتهای خرید در نیویورک مورد علاقهاش است، محدود کردهایم. این فروشگاه که در شعاع فوری تعدادی آجر و ملات نیروگاه قرار دارد – یک Uniqlo غول پیکر، یک Reformation همیشه سبز، یک سنت لوران لوکس، و یک سوپریم همیشه تبلیغاتی – این فروشگاه 16 سال است که در اینجا بوده است. مدیر فروشگاه مدلین هاچنز توضیح می دهد که این هنوز برای بسیاری یک کشف جدید است. او به من میگوید: «مردم فقط در اینجا سرگردان هستند.
من مردم را سرزنش نمیکنم که کنجکاوانه به این پناهگاه دنج، دور از مقاصد خرید عقیمتر در اطرافمان سرزنش میکنند. فضای داخلی تداعی کننده آپارتمان افراد خوش سفر است، با صندلی های چرمی خوشمزه و نرم به عنوان قسمت مرکزی، یک دستگاه قهوه ساز شیک و یک سیستم صوتی که به راحتی می توان آن را مستقیماً از یک مجله داخلی خوش مانیکور دهه 70 برداشت. این فروشگاه که از آهنگ مایلز دیویس “Blue in Green” نامگذاری شده است، خود را به عنوان “فروشگاه جین جین ژاپنی و آمریکایی در نیویورک” معرفی می کند.
اما این بسیار بیشتر از آن است – مجموعه ای از مارک های معتبر و خوش ساخت مانند Kapital، Ten C، Studio D’Artisan و غیره. نائوکی، خریدار فروشگاه که به تازگی از ژاپن برگشته است، که یک کت وصلهکاری شده و تا زمین توسط Kapital که برای برونر تهیه کرده است، میگوید: «ما خیلی تغییر کردیم، اما همچنان جین را نگه میداریم. فروشگاه ارتباط شخصی با مشتریان اختصاصی خود دارد. به گفته هاچینز، برونر مشتری بسیار محبوبی است. چند ماه پیش آمد و به همه بلیت نمایشش را داد.