با این حال، کارلسون در حال حاضر بر روی مشتریان و همچنین اظهار نظر متمرکز است، با تاکید بر آنچه او “لباس خیابانی لوکس” می نامد که بیشتر کمد لباس او را تشکیل می دهد. یکی از دراماتیک ترین ظاهرها، یک هودی با سایز بزرگ که با چکمه های ماهرانه متمایز این برند پوشیده شده بود، یک شبح جذاب الهام گرفته از مانگا داشت: سرگرم کننده، اما غیرمنتظره. یک مینی لباس کت راه راه با یقه بلند و بسته شدن نامتقارن، افزودنی خوبی به مجموعه طراحان بود. به نظر می رسید که یک صفحه مشبک و مینی بامزه چاپ شده مطمئناً برای مصرف کننده Gen Z جذاب باشد و جذابیت بیشتری برای تولید با پارچه های مرده دارد. کارلسون خود را به عنوان بخشی از ژنرال Z توصیف کرد اما همچنین میتواند آن را از بیرون ببیند. او تمایلی را در میان خلاقان مشاهده کرده است که “سعی می کنند به خاطر آن متفاوت باشند”، اما گفت که این راهی نیست که او بخواهد طی کند. واضح است که طراح میتواند لحظات اینستاگرامی را ارائه دهد، اما آنها با نظرات خلاقانه و به طور فزایندهای، لباسهای جذاب میآیند. این فضا را تماشا کنید
از AVAVAV، مجموعه ای طراحی شده برای پاییز به قطعات
چند روز قبل از نمایش در میلان، صفحه برند ویدیویی از یک مدیر خلاق (کارلسون) را نشان داد که هودی «گاو نقدی» با صدای مبدل پوشیده بود و فصل جدیدی را برای این برند اعلام می کرد. این فارغ التحصیل پارسونز 2020 اکنون با شریک خود مالک این برند زنانه است که دفتر مرکزی آن در سوئد بومی طراح خواهد بود و در جاهای دیگر نمایش داده می شود. این یک گام بزرگ برای کارلسون است که تغییر لباسهای هنری (زمانی که در مدرسه بود، طراح با هنرمندان ایدا جانسون و سیمون سارینن، The Bum را ایجاد کرد، یک ماکت سیلیکونی پوشیدنی از پشت کیم کارداشیان که بهعنوان تفسیری بر فرهنگ سلبریتیها در نظر گرفته شده بود) تا آماده شود. -پوشیدن ادامه دارد. پاییز متوجه شد که طراح همچنان روی موضوع افراد مشهور متمرکز است و جداییهایی را نشان میدهد که عبارتاند از «داغ»، «غنی» و «مشهور» – که اساساً رویایی است که اینستاگرام آن را قادر میسازد.