Pesce در تشریح روند ایجاد صندلی ها می گوید: “من از 21 سالگی همیشه سعی کرده ام کاری نوآورانه انجام دهم.” در همین حال، فردیت صندلیها – در زیر سطح شفاف آب نباتهای پختهشدهشان، هر کدام ترکیب منحصربهفرد خود را از رنگهای چرخان و منشوری داشت – نشاندهنده جاهطلبیهای گستردهتر Pesce بهعنوان یک طراح است که نشاندهنده علاقه او به تجلیل از فرد است. او میگوید: «افرادی که به نمایشگاه مد آمدند در واقع روی صندلیها نشستند بود هنوز یک نمایش مد فقط برای دعوت است، حداقل بخش کوچکی از آن به نوعی برابری طلبانه احساس می شد. این بسیار مهم بود، زیرا آنچه که ما سعی در برقراری ارتباط داشتیم این بود که تنوع یک کیفیت زندگی است. من برای مدت طولانی تلاش کرده ام که این ایده را در تقابل با برخی از سیستم های سیاسی که می گویند ما همه یکسان هستیم، منتقل کنم. این یک پیام مهم است.»
به عبارت دیگر، این دعوتی بود برای ورود به داخل و شاهد آخرین پروژه Pesce با Bottega Veneta: ساختاری تونل مانند که کل فروشگاه را در بر می گرفت. این سازه از همان پارچه سفت و سخت آغشته به رزین ساخته شده است که او برای اولین همکاری خود با مدیر خلاق برند ماتیو بلزی از آن استفاده کرد، مجموعهای از صندلیها که به عنوان صندلیهای باند فرودگاه برای مجموعه بهار 2023 استفاده شد و سپس برای فروش در Design Miami عرضه شد. اوایل امسال پسچه یک روز پس از شروع نصب هفته گذشته در هتل خود گفت: “متیو، او لذت بخش است.” او فردی بسیار باهوش است و ذهنی بسیار باز دارد.
معلوم شد که توضیح کمی سادهتر از این بود. این کیسه ها حاوی پوسترهایی برای پروژه Bottega Veneta برای هفته طراحی میلان بود، که خود با تصاحب خیابان های شهر خود همراه بود، از جمله: صف شلوغی که تا نیمه راه Montenapoleone کشیده شده بود، تا ویترین فروشگاه معمولاً محتاطانه این برند ایتالیایی. به جای نمایشگر خاموش معمولی پنجره، یک پسزمینه سبز روشن در خراشهای کروی بینظیر طراح طراح ۸۳ ساله Gaetano Pesce نقش بسته بود که با املای «Vieni a Vedere» یا «بیا و ببین».