این مجموعه دارای سیلوئت های بسیار آرام و با گرایش به شکل های بزرگ بود. این را میتوان در کتهای موهر سست و بسیار بلند که گاهی با چند کمربند نازک پوشیده میشد، دید. آلوارز گفت: «خیاطی، که هسته اصلی DNA برند است، با استفاده از قانون «کمتر بیشتر است» به روز شد: «این در مورد اصلاح خیاطی کلاسیک است. برای دستیابی به این زیبایی شناسی، جیب های سینه برداشته شدند، یقه ها و جیب های معمولی کت شلوار کوچک شدند و دکمه های بیرونی داخل آن دوخته شد. او در پیراهن، انواع مختلفی از یقهها را اضافه کرد و بافتها و رنگهای متضاد را با هم ترکیب کرد: «این یک بازی کمرنگ است که در نگاه اول نامرئی است و بعداً وقتی آن را با جزئیات دیدید، میتوانید آن را درک کنید».
جیمی آلوارز چالش را دوست دارد. در راس Mans، نقطه شروع فصلی طراح اسپانیایی ایده هایی است که او در ابتدا کاملاً با آنها موافق نیست. او گفت: “ما سعی می کنیم با برداشتن یک مفهوم و ساختن آن از منطقه راحتی خود خارج شویم.” او برای مجموعه پاییز خود به مینیمالیسم پرداخته است، سبکی که هرگز به آن علاقه نداشته است. او گفت: «این شهر کمی نیویورک در دهه 90 است، دوران طراحانی مانند جیل ساندر که اغلب از رنگهای تخت و بدون چاپ استفاده میکردند.» نیویورک دوران نود روندی بود که در باند فرودگاه های مادرید نفوذ کرد، اما زیبایی شناسی نیز با فلسفه برچسب Mans همخوانی دارد: «فکر می کنم این چیزی است که همه به دنبال آن هستند: قطعات بادوام و با کیفیت بالا. این چیزی است که من می خواستم منتقل کنم.