ایرنیسا سه سال پیش توسط یو کوبایاشی و یوجی آبه، دو باهوش که عشق مشترک به صنعتگری دارند، تاسیس شد. آبه سختگیرتر و حداقل نیرویی در رابطه خلاقانه است، در حالی که کوبایاشی – که دندان های خود را به عنوان الگوسازی در یوجی یاماموتو به مدت پنج سال برید – جزئیات هنری را شکوفا می کند.
در حالی که این برند هنوز در مراحل ابتدایی خود است، این دو نفر بیش از یک دهه تجربه طراحی را بین خود دارند و برای اثبات آن، لباس های خود را با جزئیات القا می کنند. پیراهنهای تمیز با طرحهای پیچیده برش داده میشدند تا حرکت بیشتر در شانهها را تسهیل کنند، و بدون توجه به گشاد یا کوچک بودن قاب پوشنده، به خوبی جا بیفتند (ایرنیسا عمدتاً لباسهای مردانه تولید میکند، اما قصد دارد لباسهایش برای هر کسی مناسب باشد).
کرفس پررنگی که برای برخی از ژاکتها و شلوارهای برجسته استفاده میشود با رنگهای خاکستری و قهوهای رنگآمیزی شده بود که یادآور پوسته پوسته شدن درخت توس است. این ویژگی خاص با کار با یک صنعتگر در کیوتو که تمرین می کند به دست آمد کیو یوزن، یک تکنیک رنگرزی که به قرن هفدهم ژاپن برمی گردد و شامل برس زدن رنگ روی پارچه با دست است – چیزی که آبه گفت که انتخاب کرده است زیرا برجستگی های سه بعدی کرک به این معنی است که رنگرزی بدون دخالت انسان انجام نمی شود (حداقل). به هر حال هنوز نه).
این دو خود را “هنرمندان مجسمه سازی لباس” می دانند. اگر چنین به نظر می رسد، همه اینها بخشی از برنامه است. موضوع ایرنیسا در مورد “تسخیر طعنه پنهان در شیک” است، که کوبایاشی به عنوان تلاش برای ایجاد لباس های ظریف و در عین حال حفظ حس شوخ طبعی توضیح داد. در کسب و کار مد مدرن، شوخ طبعی بسیار مهم است، به خصوص زمانی که برای دستیابی به یک برش کاملاً متفاوت از آستین، تلاش های پر زحمتی را انجام می دهید. برای مثال، آن مخملی که به زیبایی رنگ آمیزی شده است، نه راه مقرون به صرفه ای برای رسیدن به نتیجه نهایی است، اما مطمئناً احساس خاصی دارد، که در نهایت، جلوه مطلوب است.